جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خدمات درمانی در بیمارستان‌های وابسته به نفت مطلوبیت لازم را ندارد، اضافه کرد: باید هماهنگی و تعامل ویژه‌ای بین وزارت بهداشت و درمان، سازمان تامین اجتماعی و وزارت نفت در ارائه خدمات مطلوب درمانی به ساکنان خارگ و عسلویه ایجاد شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان تامین اجتماعی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالایی است که این ظرفیت‌ها توانسته درآمدهای خوبی را برای سازمان تامین اجتماعی رقم بزند.
کد خبر: ۱۸۰۶۲
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خدمات درمانی در بیمارستان‌های وابسته به نفت مطلوبیت لازم را ندارد، اضافه کرد: باید هماهنگی و تعامل ویژه‌ای بین وزارت بهداشت و درمان، سازمان تامین اجتماعی و وزارت نفت در ارائه خدمات مطلوب درمانی به ساکنان خارگ و عسلویه ایجاد شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی سالاری ظهر یکشنبه در نشست با مسئولان تامین اجتماعی اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های اقتصادی بالایی است که این ظرفیت‌ها توانسته درآمدهای خوبی را برای سازمان تامین اجتماعی رقم بزند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی باید متناسب با درآمدهای خود در این استان خدمات ارائه کند، افزود: خدمات درمانی و رفاهی تامین اجتماعی در استان بوشهر افزایش یابد.

\n\n

استاندار بوشهر به توقعات مردم از سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: مردم ساکن خارگ و عسلویه از خدمات ارائه شده توسط تامین اجتماعی رضایت‌مندی لازم را ندارند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه جزیره خارگ محل صادرات حدود ۹۰ درصد از نفت کشور است و بخشی از نفت کشور نیز در این جزیره تولید می‌شود، بیان کرد: مردم این جزیره خدمات درمانی مناسبی را دریافت نمی‌کنند.

\n\n

سالاری خواستار افزایش خدمات درمانی تامین اجتماعی به ویژه در عسلویه و خارگ شد و افزود: در مناطق یادشده تامین اجتماعی منافع بسیار مهمی را دارد و باید خدمات درمانی مناسبی نیز به مردم و فعالان و شاغلین این مناطق ارائه شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی در بیمارستان‌های وابسته به نفت مطلوبیت لازم را ندارد، اضافه کرد: باید هماهنگی و تعامل ویژه‌ای بین وزارت بهداشت و درمان، سازمان تامین اجتماعی و وزارت نفت در ارائه خدمات مطلوب درمانی به ساکنان خارگ و عسلویه ایجاد شود.

\n\n

استاندار بوشهر همچنین خواستار توسعه خدمات درمانی و تشخیصی در بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر شد و خاطرنشان کرد: در بیمارستان جدیدالاحداث تامین اجتماعی عسلویه نیز باید خدمات درمانی توسعه یابد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر