چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به زودی اولین خط تولید رب گوجه در استان بوشهر در کارخانجات گروه صنعتی پاوره در بندر رستمی راه اندازی می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، خشابار خلیلی مدیرعامل این مجموعه گفت: با سرمایه گذاری معادل 17 میلیارد ریال این امکان فراهم شده و از ماه آینده روزانه 300 تن گوجه فرنگی را به رب تبدیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۸۰۷۳
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: به زودی اولین خط تولید رب گوجه در استان بوشهر در کارخانجات گروه صنعتی پاوره در بندر رستمی راه اندازی می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، خشابار خلیلی مدیرعامل این مجموعه گفت: با سرمایه گذاری معادل 17 میلیارد ریال این امکان فراهم شده و از ماه آینده روزانه 300 تن گوجه فرنگی را به رب تبدیل خواهیم کرد.

\n\n

وی افزود: برای احداث این خط تولید هیچگونه تسهیلات بانکی دریافت نکرده ایم، حتی بانکی که وظیفه ذاتی آن کمک به این صنعت است در این مسیر کارشکنی بی سابقه ای هم نموده و اگر حمایت فرمانداری تنگستان و مدیرکل برنامه ریزی استانداری نبود، قطعا با موانع پیش رو این پروژه که تماما با اعتبار و سرمایه شخصی راه اندازی شده با شکست مواجه می شد.

\n\n

وی افزود: این کارخانه در پیک برداشت محصول گوجه‌فرنگی، نیاز خود را از مزارع استان و سپس از استان های همجوار تامین می کند.

\n\n

لازم به ذکر است که نبود امکانات فرآوری گوجه فرنگی مازاد کشاورزان و تولید رب یکی از نگرانی های سالیان اخیر خصوصا در زمان افت قیمت بوده است.

\n\n

\n\n

منبع:خلیج فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر