چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
به گزارش فکرشهر، پیش از این عبدالمجید رازه از سال90 عهده دار مدیرکلی این اداره بود که چندی پیش بازنشسته شده و در این مراسم از زحمات وی تقدیر شد...
کد خبر: ۱۸۰۷۶
يکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: در آئینی یونس خسروانی به عنوان مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر معارفه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، پیش از این عبدالمجید رازه از سال90 عهده دار مدیرکلی این اداره بود که چندی پیش بازنشسته شده و در این مراسم از زحمات وی تقدیر شد.

\n\n

این نشست در سالن اداره بندر برگزار شد و معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز حضور داشت.

\n\n

\n\n

رازه در آئین تودیع خود با بیان اینکه هر اتفاق مثبتی در این مجموعه رخ داده حاصل همکاری مجموعه بوده است، گفت: ایجاد دفاتر کارگزاری های بیمه در شهرهای استان که به زودی در عسلویه نیز راه اندازی می شود، راه اندازی کمیسیون های رسیدگی به اعتراض کارفرمایان و ارتقا ساختار اداری برخی از شعب شهرستانی نظیر گناوه برخی از شاخص های این حوزه بوده است.

\n\n

همچنین فتح الله حقیقی معاون سیاسی استاندار نیز در اظهاراتی گفت: رازه از مدیران همراه بوده و در خصوص مسائل کارگری که در استان زیاد است، همکاری های خوبی برای کاهش بخشی از این مسائل داشته و اینک به دلیل بازنشستگی از این سمت کنار می رود.

\n\n

توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی در استان

\n\n

تاج الدین معاون پارلمانی و امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز در بخشی از اظهاراتش گفت: این سازمان به دلیل سیاسی کاری مدیران سابقش در سال های اخیر روزهای تلخی داشته و بنای این رفتار را نداریم، شاید برای همین بود که روند انتصاب مدیر تامین اجتماعی استان طولانی شد که به دلیل بررسی های دقیق تر بود.

\n\n

وی همچنین با بیان اینکه معاونت درمان بال تامین اجتماعی استان است خبر داد: مجوز سی تی اسکن، ام. آر. آی و افزایش 54 تخت دیگر به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر صادر و در مرحله اجرایی است. همچنین توسعه بیمارستان مهر برازجان و کلینیک تخصصی در برخی شهرستان ها هم در دستور پیگیری می باشد.

\n\n

\n\n

اولویت من جوانگرایی است

\n\n

یونس خسروانی نیز در آئین معارفه اش اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در خدمات دهی مناسب به مردم دارد و تلاش داریم که این وظایف را به خوبی انجام دهیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه نیمی از مردم از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند، اضافه کرد: توسعه خدمات تامین اجتماعی در بخش‌های مختلف مورد تاکید است و در برنامه ما قرار دارد.

\n\n

مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان بوشهر با تقدیر از تلاش های مدیران این سازمان، خاطرنشان کرد: شریف پور یکی از این مدیران است، ضمن اینکه عبدالمجید رازه مدیرکل پیشین تامین اجتماعی استان نیز تلاش‌های بسیار زیادی را در این سازمان داشته است که از وی تقدیر می‌کنیم.

\n\n

\n\n

وی جوانگرایی را به عنوان یکی از اولویت‌های خود در مدیریت تامین اجتماعی استان بوشهر عنوان کرد و ادامه داد: از ظرفیت‌های بانوان نیز به خوبی برای پیشبرد هداف سازمان استفاده خواهیم کرد و این دو مهم با رویکرد شایسته سالاری می باشد.

\n\n

خسروانی با بیان اینکه حق بانوان شایسته در سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر مغفول مانده است، تاکید کرد: از بانوان در جایگاه‌های مدیریتی این سازمان در استان بوشهر استفاده می‌کنیم.

\n\n

وی در پایان تصریح کرد: در اداره تامین اجتماعی استان خط کشی سیاسی، باندی و محفلی نخواهم داشت و انتصابات با رویکرد شایسته سالاری دنبال می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر