جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: دستگاه های اجرایی این استان یک ماه فرصت دارند تا طرح های اشتغال خانگی خود را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، علی درویشی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان بوشهر افزود: در ازای وامهای زیر 200 میلیون ریال برای مشاغل خانگی، بانکها با یک ضامن کارمند بدون گواهینامه کسر حقوق به متقاضیان تسهیلات بپردازند.\n\nبه نوشته ی فارس، وی اظهار کرد: درصورتی که افراد متقاضی به ضامن اداری دسترسی نداشتند بانکها می توانند فرد دیگری را غیر کارمند جایگزین کنند.
کد خبر: ۱۸۱۵۱
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲

فکرشهر: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: دستگاه های اجرایی این استان یک ماه فرصت دارند تا طرح های اشتغال خانگی خود را برای دریافت تسهیلات معرفی کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، علی درویشی روز چهارشنبه در کارگروه اشتغال استان بوشهر افزود: در ازای وامهای زیر 200 میلیون ریال برای مشاغل خانگی، بانکها با یک ضامن کارمند بدون گواهینامه کسر حقوق به متقاضیان تسهیلات بپردازند.

\n\n

به نوشته ی فارس، وی اظهار کرد: درصورتی که افراد متقاضی به ضامن اداری دسترسی نداشتند بانکها می توانند فرد دیگری را غیر کارمند جایگزین کنند.

\n\n

درویشی اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن وتجارت و شرکت شهرک های صنعتی استان نیز واحدهایی که با بانکهای خاص مشکلات مالی دارند را شناسایی و معرفی کنند تا در جلسه ای جداگانه مورد بررسی قرار گیرد.

\n\n

وی بیان کرد : پرداختی بانکها باید تا پایان دیماه 60 درصد و تا پایان بهمن ماه امسال80 درصد تسهیلات این بخش باشد.

\n\n

درویشی گفت: دستگاه های اجرایی طرح های خود راطی دو هفته آینده اعلام کنند در غیر این صورت اعتبارات آنها به دستگاههایی که طرح های خود را معرفی کرده اند تخصیص پیدا خواهد کرد .

\n\n

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: یک هزار و 669 مددجو تحت پوشش این نها با دریافت تسهیلات خود اشتغالی خودکفا شده اند.

\n\n

احمد لطفی اظهارکرد: فنی و حرفه ای برای آموزش خانواده ها همکاری موثری با این اداره کل داشت که منجر به خودکفایی برخی افراد شده است .

\n\n

وی بیان کرد: 350 میلیارد ریال به منظوراشتغال مددجویان برای کمیته امداد امام (ره) بوشهر پیش بینی شده که تاکنون بخشی پرداخت و مابقی نیز تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر