سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارگاه آموزشی Cpr( احیاء قلبی و ریوی )و کار با دستگاه دسی شوک اتوماتیک ،ویژه بهیاران و پزشکان مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کلاس آموزشی Cpr تکیه بر آموزش آخرین تغییرات در پروسه احیاء قلبی ریوی برای پزشکان و بهیاران شاغل درمراکز بهداشتی و درمانی . توسط متخصص طب اورژانس  بیمارستان شهید گنجی سرکار خانم دکتر جنتی برگزار شد .
کد خبر: ۱۸۱۶۱
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۹

فکرشهر: کارگاه آموزشی Cpr( احیاء قلبی و ریوی )و کار با دستگاه دسی شوک اتوماتیک ،ویژه بهیاران و پزشکان مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کلاس آموزشی Cpr تکیه بر آموزش آخرین تغییرات در پروسه احیاء قلبی ریوی برای پزشکان و بهیاران شاغل درمراکز بهداشتی و درمانی . توسط متخصص طب اورژانس  بیمارستان شهید گنجی سرکار خانم دکتر جنتی برگزار شد .

\n\n

در این کلاس دکتر جنتی  به بیان آخرین تغیرات اعمال شده در CPR استاندارد، در بزرگسالان و اطفال پرداخته و بر اساس نسخه 2015 آموزش های لازم را ارائه نمود .

\n\n

\n\n

در ادامه کلاس و با توجه به خرید 15 دستگاه الکتروشوک اتوماتیک توسط شبکه بهداشت و درمان جهت تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی ، نحوه کار با این دستگاه ، قابلیت ها و تفاوت های متداول با دیگر دستگاه های موجود توسط مهندس بهتویی نماینده شرکت تهیه کننده دستگاه  آموزش داده شد .

\n\n

در پایان ،مسئول آموزش اورژانس 115 شهرستان، مهدی فروزان کمال که هماهنگ کننده برگزاری این کارگاه  نیز بوده است در این رابطه اظهار داشت :از مزیت های این دستگاه می توان به قابلیت شارژ دستگاه توسط برق خودرو وآمبولانس و مانیتورینگ مطلوب تر اشاره کرد.از جهتی با توجه به سیستم روزآمد شده  این دستگاه تا حدودی الزام حضور پزشک به همراه بیمار در حین اعزام را از میان برده است .

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر