سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 130 هزار تن خرما در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش اظهار داشت: دشتستان از مناطق حاصلخیز در زمینه کشاورزی است و در صورت تامین آب مورد نیاز و ارائه تمهیدات لازم، قطب بزرگ کشاورزی کشور می‌شود.\n\nوی افزود: بخش عظیمی از خرمای کشور در دشتستان تولید و به بازار ارسال می‌‌شود و بر اساس آمار موجود سالانه بیش از 130 هزار تن خرما در این شهرستان تولید شده است.
کد خبر: ۱۸۲۴۸
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۵

فکرشهر: مدیر جهاد کشاورزی دشتستان از تولید 130 هزار تن خرما در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حمیدرضا جهانبخش اظهار داشت: دشتستان از مناطق حاصلخیز در زمینه کشاورزی است و در صورت تامین آب مورد نیاز و ارائه تمهیدات لازم، قطب بزرگ کشاورزی کشور می‌شود.

\n\n

وی افزود: بخش عظیمی از خرمای کشور در دشتستان تولید و به بازار ارسال می‌‌شود و بر اساس آمار موجود سالانه بیش از 130 هزار تن خرما در این شهرستان تولید شده است.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی علاوه بر نخیلات که عمده اراضی کشاورزی دشتستان هستند، گلخانه‌ها و صنایع مهم کشاورزی و باغات دشتستان نیز در استان منحصر به فرد هستند.

\n\n

جهانبخش تصریح کرد: تقویت کشاورزان و ارائه تسهیلات کم‌بهره به این قشر از برنامه‌هایی است که مورد توجه و تاکید قرار دارد و بحمدالله تاکنون در این مسیر گام‌های اساسی برداشته‌ایم.

\n\n

وی ابراز داشت: افزایش سطح کیفی تولیدات کشاورزان باید در دستور کار این عزیزان قرار گیرد تا بتوانیم در راستای بهبود بازار فروش محصولات به آنها کمک کنیم.

\n\n

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان گفت: در بخش‌های 6 گانه دشتستان در راستای حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی مصمم هستیم و در یک‌سال اخیر با حمایت مدیران جهاد کشاورزی استان و مدیران شهرستان دشتستان به بخش مهمی از اهداف رسیده‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر