جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال مازندران در ساری گفت: این ورزشکار برای این میزان زمین دریافتی که به صورت رایگان به وی واگذار شده، سند نیز دریافت کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، وی اضافه کرد: واگذاری این زمین دولتی به یک ورزشکار از سوی رئیس جمهوری وقت خلاف قانون بود ولی هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشت.\n\nدادستان عمومی و انقلاب ساری افزود: زمینی که به این ورزشکار واگذار شده، از نظر موقعیت در یکی از بهترین نقاط ساحلی این استان واقع شده است.
کد خبر: ۱۸۳۶۳
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵

فکرشهر: حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال مازندران در ساری گفت: این ورزشکار برای این میزان زمین دریافتی که به صورت رایگان به وی واگذار شده، سند نیز دریافت کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، وی اضافه کرد: واگذاری این زمین دولتی به یک ورزشکار از سوی رئیس جمهوری وقت خلاف قانون بود ولی هیچ مدیری در سطح استانی و حتی ملی اعتراضی به این واگذاری نداشت.

\n\n

دادستان عمومی و انقلاب ساری افزود: زمینی که به این ورزشکار واگذار شده، از نظر موقعیت در یکی از بهترین نقاط ساحلی این استان واقع شده است.

\n\n

جعفری گفت: ما مخالف تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی و یا معافیت آنان از سربازی و حتی دادن مدرک تحصیلی به آنان نیستیم، اما واگذاری این حجم زمین دولتی به یک ورزشکار، برخلاف قانون است. وی اضافه کرد: استان مازندران یک استان ملی است که سواحل آن مورد استفاده مردم ایران است و ما حق نداریم اراضی ملی را چنین حاتم بخشی کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر