پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از راه‌اندازی فضای آموزشی شبانه‌روزی در بوشکان دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سیدحسن لواسانی‌فرد در نشست مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دشتستان دارای جمعیت دانش‌آموزی بسیار بالایی است و برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در این شهرستان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.
کد خبر: ۱۸۳۷۰
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۶

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از راه‌اندازی فضای آموزشی شبانه‌روزی در بوشکان دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سیدحسن لواسانی‌فرد در نشست مسئولان آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: دشتستان دارای جمعیت دانش‌آموزی بسیار بالایی است و برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در این شهرستان از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

\n\n

وی افزود: مدیران آموزش و پرورش استان بوشهر اهتمام بسیار زیادی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان دارند و تاکنون شاهد موفقیت‌های خوبی در این شهرستان بوده‌ایم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: مناطق ارم و بوشکان دارای مشکلات زیادی به ویژه در دوره متوسطه است که می‌توان به کمبود مربی و معاون پرورشی و مشاوره در مدارس این بخش اشاره کرد.

\n\n

لواسانی‌فرد تصریح کرد: بسیاری از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در این مناطق نیز مربوط به گذشته بوده که با توجه به تغییر کتب امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از راه‌اندازی فضای آموزشی شبانه‌روزی در بوشکان دشتستان خبر داد و افزود: در صورت ایجاد یک فضای شبانه‌روزی در بخش بوشکان بسیاری از مشکلات کاسته می‌شود که امیدواریم به زودی شاهد تحقق آن باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر