چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
پس از 4 ماه؛
فکرشهر: وي همچنين درباره 2 قرباني ديگر حادثه منا که در مکه دفن شدند،گفت: پيکر مرحوم عبدالعزيز نساج و عبدالرحمن لطيفي با رضايت خانواده‌هايشان در مقبره الشهداي مکه مکرمه به خاک سپرده شدند...
کد خبر: ۱۸۴۰۴
پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷

فکرشهر: پيکر حسين عيوضي از قربانيان حادثه منا به بوشهر منتقل شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، این مهاجر الی الله، از اهالی روستای «کناری» از توابع اهرم (شهرستان تنگستان) بود که با گذشت بیش از 4 ماه از حادثه ی منا، به اصرار خانواده، پیکرش به ایران بازمی گردد.

\n\n

عیوضی اولین جانباز انقلاب اسلامی در تنگستان می باشد که در اوائل انقلاب در تظاهرات مردمی در شهر بوشهر مورد اصابت گلوله توسط مامورین ستمگر شاهنشاهی قرار گرفت و از ناحیه پا به شدت آسیب دید.

\n\n

وی به همراه همسرش با کاروان شماره ی 16131 بوشهر به مدیریت عبدالرسول میگلی نژاد به حج رفته بود.

\n\n

\n\n

حسین عیوضی قبل از اعزام به حج

\n\n

مدير حج و زيارت استان بوشهر در این رابطه به خبرگزاري صداوسيما گفت: پس از اين که مشخص شد پيکر مرحوم عيوضي در مکه مکرمه دفن شده بود، با توجه به اصرار خانواده‌اش براي انتقال پيکر وي به شهر خود، با آزمايش دي ان اي جسد وي مشخص و هفته پيش به تهران منتقل شد.

\n\n

عبدالرسول رنجبر افزود: در تهران هم آزمايش دي ان اي تکرار شد تا هويت وي کاملا محرز شود که اين کار انجام شد و پيکر اين جان باخته در حادثه منا که از جانبازان دوران انقلاب اسلامي هم بود، وارد بوشهر گردید.

\n\n

وي همچنين درباره 2 قرباني ديگر حادثه منا که در مکه دفن شدند،گفت: پيکر مرحوم عبدالعزيز نساج و عبدالرحمن لطيفي با رضايت خانواده‌هايشان در مقبره الشهداي مکه مکرمه به خاک سپرده شدند.

\n\n

در حادثه منا هشت نفر از‌ زائران استان بوشهر جان خود را از دست دادند. شش نفر با کاروان‌هاي استان و 2 نفر با کاروان استان فارس به حج رفته بودند . 

\n\n

پيکر مرحوم محمد خندان، محمد کامل، علي گمارلو، خليل فرخ و حميد دريانورد به استان برگشت و در محل زندگيشان به خاک سپرده شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر