سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در این جلسه ابتدا فرماندار شهرستان با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به کاهش اتکای درآمد و بودجه عمومی کشور به نفت ، به لزوم برنامه ریزی شایسته برای استفاده از همه ظرفیت های درآمدی کشور از جمله فرصت گردشگری تاکید نمود .
کد خبر: ۱۸۵۶۳
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹

فکرشهر: ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان دشتستان به ریاست فرماندار و با حضور اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل جلسه داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، در این جلسه ابتدا فرماندار شهرستان با اشاره به رویکرد دولت تدبیر و امید نسبت به کاهش اتکای درآمد و بودجه عمومی کشور به نفت ، به لزوم برنامه ریزی شایسته برای استفاده از همه ظرفیت های درآمدی کشور از جمله فرصت گردشگری تاکید نمود .

\n\n

دکتر ارسلان زارع در ادامه اظهار داشت : به منظور توسعه گردشگری داخلی و ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب و رفاه حال مسافران و گردشگران لازم است ستاد هماهنگی خدمات سفر با فعال تر کردن کمیته های مرتبط و استفاده از ظرفیت های اجتماعی و سازمان های مردم نهاد ضمن تامین امکانات سخت افزاری ، برنامه های فرهنگی ، بومی و محلی نیز به انجام رسانند .

\n\n

وی در پایان از رؤسای ادارات و نهادهای مرتبط با خدمات رسانی به مسافران بویژه در ایام نوروز خواست تا با برنامه ریزی لازم و انجام اقدامات مورد نیاز بر اساس وظایف و تکالیف خود از هم اکنون به طور جدی به استقبال نوروز و خدمات رسانی بهینه به مسافران بروند و امور را به روزهای پایانی سال  موکول نکنند.

\n\n

شایان ذکر است مقرر شد ستاد هماهنگی خدمات سفر بخش های مستقل شهرستان به ریاست بخشداران نیز برنامه ریزی های لازم در راستای خدمات بهینه به مسافران به انجام رسانند .

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر