جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: شورای تامین حق جلوگیری از اجرای احکام قضایی در خصوص رفع تصرف اراضی دولتی، باغ‌شهری و غیره را ندارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر با تاکید بر لزوم قانون‌مداری همگان، اظهار داشت: همه مسئولان باید مطیع قانون باشند و در اجرای احکام قضایی همه باید به قانون احترام بگذارند.
کد خبر: ۱۸۵۷۵
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: شورای تامین حق جلوگیری از اجرای احکام قضایی در خصوص رفع تصرف اراضی دولتی، باغ‌شهری و غیره را ندارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان بوشهر با تاکید بر لزوم قانون‌مداری همگان، اظهار داشت: همه مسئولان باید مطیع قانون باشند و در اجرای احکام قضایی همه باید به قانون احترام بگذارند.

\n\n

وی با تاکید بر اینکه شورای تامین حق دخالت در احکام قضایی در مورد تصرف اراضی ندارد، اضافه کرد: هیچ مقام و مسئولی اجازه ندارد در احکام دادگاه‌ها در مورد اراضی دولتی دخالت کند و اگر مقامی با اجرای رای مخالفت کرده و یا مانع شود با او برخورد می‌شود.

\n\n

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر بر لزوم دقت در مورد اجرای احکام تاکید کرد و ادامه داد: موضوع تصرف اراضی دولتی از حساسیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه حساسیت بالایی دارند و همه مسئولان باید در این زمینه با حساسیت بالایی کار کنند.

\n\n

وی از تلاش ویژه برای جلوگیری از تجاوز به منابع طبیعی و محیط‌زیست خبر داد و بیان کرد: در صورتی که شاهد اجرای احکام قضایی در مورد تصرف اراضی دولتی نباشیم، افراد مختلف بدون ترس به اراضی دولتی تعرض می‌کنند.

\n\n

جمادی با اشاره به آمادگی برای همکاری با دادگستری شهرستان‌ها برای صدور احکام اراضی دولتی، خاطرنشان کرد: کمیته مشترک منابع طبیعی، امور اراضی، ثبت‌اسناد و املاک و منطقه ویژه پارس جنوبی با دبیری امور اراضی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه سند بسیاری از املاک مربوط به ادارات هنوز صادر نشده است، افزود: این موضوع باید به صورت جدی پیگیری شود و در سریع‌ترین زمان سند رسمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی صادر شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر