پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر، استفاده از تجربیات بزرگان و نیروی جوانان را در دستور کار داریم.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، یونس خسروانی عصر دوشنبه در مراسمی که برای تقدیراز مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد، گفت: این مراسم به پاس تقدیر از زحمات چندین ساله عبدالمجید رازه، مدیرکل پیشین این سازمان، برگزار شده است هرچند قطعا نمی توان طی یک جلسه، از زحمات زیاد وی قدردانی کرد.\n\n
کد خبر: ۱۸۶۱۰
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در مسیر پیشبرد اهداف سازمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر، استفاده از تجربیات بزرگان و نیروی جوانان را در دستور کار داریم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس خسروانی عصر دوشنبه در مراسمی که برای تقدیراز مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد، گفت: این مراسم به پاس تقدیر از زحمات چندین ساله عبدالمجید رازه، مدیرکل پیشین این سازمان، برگزار شده است هرچند قطعا نمی توان طی یک جلسه، از زحمات زیاد وی قدردانی کرد.

\n\n

بوشهر

\n\n

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تغییر و جابجایی جزو لاینفک زندگی انسان‌هاست همانگونه که تغییر فصول سال هم جزو ذات طبیعی زندگی است.

\n\n

وی با بیان اینکه خوشا به حال کسانی که با عزت و سربلندی و عاقبت به خیری، تغییرات را می پذیرند بیان کرد: عبدالمجید رازه، مدیر سابق این سازمان و از یادگاران سال‌های دفاع مقدس هستند که با وجود حجم بالای کار در سازمان تامین اجتماعی استان بوشهر و وضعیت مالی کشور طی سال‌های اخیر، با عزت و سربلندی به افتخار بازنشستگی نایل شدند.

\n\n

خسروانی ضمن تقدیر مجدد از زحمات مدیرکل سابق این سازمان و آرزوی صحت و سلامتی برای وی، از ایشان خواست همچنان به عنوان یار و یاور این سازمان در کنار سازمان حضور داشته و تجربیات ارزشمند مدیریتی خود را برای توسعه استان و خدمت بهتر به مردم، در اختیار این مجوعه قرار دهد.

\n\n

از رفتار رازه در ارتباط با نیروی انسانی باید الگو گرفت

\n\n

مدیریت درمان استان بوشهر نیز گفت: بابت برگزاری این مراسم توسط خسروانی مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی از اخلاق پسندیده وی در این خصوص قدردانی می کنم چرا که یا اینکار همه پرسنل سازمان را دلگرم به خدمت کرده و به آنان یادآور شد وقتی که به افتخار بازنشستگی نایل شوند، بازهم سازمان به یاد آنان است.

\n\n

ابراهیم پورحکیمی، مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر را فردی اخلاق مدار و مدیری متفاوت خواند که باید از رفتار و منش وی در ارتباط با نیروی انسانی و ارباب رجوع الگو گرفت.

\n\n

وی با بیان اینکه عبدالمجید رازه وقت زیادی را در خدمت سازمان تامین اجتماعی و مردم بود، از زحمات وی و تعاملی که در طول خدمت با مجموعه مدیریت درمان استان داشت، تقدیر کرد.

\n\n

\n\n

مدیری باانگیزه و توانمند در تامین اجتماعی بوشهر

\n\n

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر در ابتدای سخنانش در این جلسه، از مدیرکل تامین اجتماعی و مدیریت درمان استان به دلیل برپایی این مراسم تشکر کرد و ابراز داشت: خدا را شاکرم که سازمان تامین اجتماعی بار دیگر به نیروهای بومی استان اعتماد کرده و مدیریت این سازمان در استان را به فردی باسواد، با انگیزه و توانمند همچون یونس خسروانی سپرد.

\n\n

عبدالمجید رازه اظهار داشت: مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان، فردی بسیار پیگیر در امور سازمان هستند و از همه همکاران می خواهم برای پیشبرد اهداف سازمان با وی نهایت همکاری را داشته باشند.

\n\n

وی تصریح کرد: بر خود لازم می دانم از همکاری و تعامل همه اعضای کادر بخشهای درمانی و مدیریتی سازمان در زمانی که بعنوان مدیر این مجموعه به خدمت مشغول بودم، قدردانی نمایم.

\n\n

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر، حضور مدیرکل امور اداری سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از بالاترین مدیران سازمانی در این مراسم را برای خود افتخار دانست و از این اقدام وی که برای سایر همکاران نیز باعث دلگرمی و انگیزه خدمت بهتر خواهد شد، تقدیر کرد.

\n\n

رازه، تغییر پست‌ها و مکان‌ها و همچنین، بازنشستگی در سازمان تامین اجتماعی را دو اصل دانست که برای هر کارمندی یک روز اتفاق خواهد افتاد و آن را باید پذیرفت اما خاطرنشان کرد: در این میان آنچه که مهم است و آیندگان راجع به آن قضاوت خواهند کرد، رفتار و عملکرد انسانهاست که باید در این راه کوشید تا به نیکی از انسان یاد شود.

\n\n

وی، تفویض اختیار بیشتر به مدیران استانی از سوی سازمان، تلاش بیشتر روسای شعب برای تقویت تعاملات و ارتباطات درون شعبه ای و تلاش در راستای حاکمیت و تقویت انتقادپذیری در سازمان را به عنوان سه خواسته خود از سازمان های تامین اجتماعی کشور و استان برشمرد.

\n\n

مسئول کانون بازنشستگان همکار استان نیز در این نشست به عنوان نماینده بازنشستگان تامین اجتماعی استان بوشهر، از تلاش‌های صادقانه و اخلاق و تعامل مثبت مدیرکل سابق سازمان  با بازنشستگان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

\n\n

در پایان این مراسم با اهدای لوایح و هدایایی از سوی سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان و شعب مختلف سازمان، از زحمات عبدالمجید رازه، تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر