چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو شورای اسلامی خارگ بوشهر گفت: با سنگ فرش سه کوچه آخر، پرونده کوچه های خاکی این جزیره بسته شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عین الله علیپور روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: همچنین پروژه احداث فاز اول کانال دفع آبهای سطحی در خیابان ملوانان نیز به طول 600 متر و با اعتبار10 میلیارد ریال اجرا شده است.
کد خبر: ۱۸۶۸۹
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹

فکرشهر: عضو شورای اسلامی خارگ بوشهر گفت: با سنگ فرش سه کوچه آخر، پرونده کوچه های خاکی این جزیره بسته شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عین الله علیپور روز چهارشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: همچنین پروژه احداث فاز اول کانال دفع آبهای سطحی در خیابان ملوانان نیز به طول 600 متر و با اعتبار10 میلیارد ریال اجرا شده است.

\n\n

وی بیان کرد: پروژه های اجرای فاز دوم کانال دفع آبهای سطحی در خیابان معلم این جزیره به طول 500 متر و با ١٠ میلیارد ریال اعتبار و سنگ فرش خیابان ملوانان به متراژ چهارهزار مترمربع با اعتبار پنج میلیارد ریالی از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

\n\n

وی بیان داشت: روکش آسفالت حدفاصل خیابان طالقانی تا میدان فرودگاه نیز به متراژ هفت هزار و 500 مترمربع و با هفت میلیارد ریال اعتبار دردست اجراست.

\n\n

علیپور ادامه داد: توسعه آرامستان جزیره خارگ نیز با اعتبار پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری خارگ در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.

\n\n

عضو شورای اسلامی شهر خارگ افزود: پروژه اجرای بازارچه میوه و تره بار با اعتبار 12 میلیارد و 500 میلیون ریالی از محل اعتبارات نفت دردست اجرا و روند آن مطلوب است.

\n\n

جزیره خارگ از توابع بوشهر در فاصله 57 کیلومتری شمال غرب این بندر در آبهای خلیج فارس واقع شده اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر