چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در دیدار برخی اعضای شورای مرکزی ستاد ائتلاف گروه های اصلاح طلب استان بوشهر با نمایندگان دولت دغدغه های ملی، استانی و همچنین اصلاح طلبان استان و حامیان دولت در بوشهر مطرح شد.
کد خبر: ۱۸۶۹
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۶

فکرشهر: در دیدار برخی اعضای شورای مرکزی ستاد ائتلاف گروه های اصلاح طلب استان بوشهر با نمایندگان دولت دغدغه های ملی، استانی و همچنین اصلاح طلبان استان و حامیان دولت در بوشهر مطرح شد.

به گزارش فکرشهر، در جریان سفر معاون اول رییس جمهور به بوشهر در نشستی  با حضور اعضای شورای مرکزی ائتلاف اصلاح طلبان استان و دکتر محسن حاجی میرزایی دبیر هیئت دولت، دکتر سید صفدر حسینی مدیر عامل صندوق توسعه ملی  و دکتر رضا ویسه معاون هماهنگ کننده معاون اول رییس جمهور که در دفتر استاندار برگزار شد، دغدغه ها و خواسته های استانی در بخش نفت و گاز، بندر و گمرک و شیلات مطرح و خواستار تدبیر دولت برای استفاده بهتر مردم این استان از ظرفیت های موجود و بهره مندی بیش از پیش مردم استان شدند.

در این نشست همچنین  بر لزوم توجه وزارت نفت به دغدغه های اهالی استان خصوصا در زمینه مشارکت موثر در توسعه بوشهر تاکید شد.

رییس ائتلاف اصلاح طلبان بوشهر در این باره گفت: در این دیدار بر خواست اهالی استان مبنی بر بهره مندی از چهره های توانمند بومی در مدیریت شرکت های نفتی استان تاکید و خواستار توجه  وزارت نفت به خواسته بحق مردم استان در این باره شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با یادآوری این که اهالی استان در خلق حماسه 24 خردادماه سال گذشته و در ادامه حمایت از رییس جمهور منتخب سنگ تمام گذاشتند، از نمایندگان دولت خواسته شد تا دولت برای رفع دغدغه های استان از هیچ کوششی فروگذار نکند.

سید صفدر حسینی نیز  ضمن تاکید بر پیگیری موارد مطرح شده در این نشست تصریح کرد: اصلاح طلبان بوشهر از فعالترین گروه های سیاسی در کشور می باشند که همیشه به عنوان پشتوانه مهم و  تاثیر گذار  جریان اصلاح طلبی در کشور  به شمار می روند.

وی با اشاره به حضور چشم گیر مردم بوشهر در انتخابات دوم خرداد سال 76 و همچنین انتخابات ریاست جمهوری  سال گذشته و انتخاب دکتر روحانی تاکید کرد: استان بوشهر همیشه در حرکت های سیاسی بعد از دوم خرداد یکی از استان های الگو و تاثیر گذار بوده  و همین امر وظیفه پیگیری خواسته ها و دغدغه های گروه های اصلاح طلب استانی توسط دولت را دو چندان میکند .

وی تاکید کرد دغدغه های مطرح شده را قطعا به دولت منتقل خواهد داد و آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می کند.

رییس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان بوشهر در بخش دیگری از گفتگو با «خلیج فارس» با بیان این همچنین در دیداری با جهانگیری معاون اول رییس جمهور دغدغه ها و نگرانی های فعالان اصلاح طلب و حامیان دولت در استان بوشهر در میان گذاشته شد، تصریح کرد : از دکتر جهانگیری خواسته شد در خصوص اقدامات مخالفان دولت که با هدف دلسرد کردن حامیان دولت صورت می گیرد، تدبیری اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: دکتر جهانگیری هم بر نگاه مثبت دولت یازدهم به توسعه استان های مرزی خصوصا بوشهر تاکید کرد و اظهار داشت که دغدغه ها و خواسته های مطرح شده را با مسئولان مربوطه پیگیری می کنم.

منبع:خلیج فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر