جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی تیم های ما که مقام آور هم هستند برای اعزام به مسابقات با مشکل مالی روبرو هستند اما پول های استان به حلقوم یکی دو تیم ریخته می شود که ...
کد خبر: ۱۸۷۵
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مربیان فوتبال دشتستان برگزار شد.


به گزارش فکرشهر، مراسم تجلیل از پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرستان دشتستان روز پنج شنبه، 11 اردیبهشت ماه با حضور دکتر ارسلان زارع، فرماندار دشتستان، سیدمهدی موسوی نژاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان بوشهر، علی حاجیانی، رییس اداره رزش و جوانان دشتستان، سرهنگ حمیدرضا انصاری، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دشتستان، محمود سمنانی، رییس هیات فوتال دشتستان و تعدادی از چهره های ورزشی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد در این مراسم گفت: در ورزش و خصوصا فوتبال باید واقع نگر باشیم.

وی ادامه داد: ورزش در استان بوشهر برنامه ریزی درستی ندارد و افق رشته های ورزشی مشخص نیست که شاید دلیل آن عدم مدیریت قوی خصوصا از زمان تلاقی سازمان ورزش و سازمان جوانان باشد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیرامون تخصیص اعتبارات به دشتستان افزود: به دلیل تجمیع این دو سازمان در یک وزارت سهم یک درصدی که سایر وزارتخانه ها باید به آن ها می دادند به صورت درست پرداخت نمی شود و از طرف دیگر ناعدالتی مسئولان استانی نسبت به دشتستان است که اعتبارات را به مرکز استان می دهند و آن هم به یکی دو تیم خاص و سایر شهرها و روستاها دشتستان دستشان خالی می ماند.

موسوی نژاد در ادامه گفت: باید ارتباط بین صنعت و ورزش برقرار شود و با حمایت مسئولین که خود پیشقدم آن هستم برخی مسائل مالی ورزش حل شود و اگر این کار تا به حال انجام نشده از ضعف اداره ورزش و جوانان است.

وی اضافه کرد: در سالهای گذشته وزارت نفت مصوب کرد که 5 میلیارد تومان برای ورزش استان کنار بگذارد اما عده ای به وزارت رفتند و با بیان اینکه پول به ما نرسیده و تخریب دیگر افراد و نبودن انسجام در استان سبب شدند وزارت نیز از پرداخت این پول پرهیز میکند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی تیم های ما که مقام آور هم هستند برای اعزام به مسابقات با مشکل مالی روبرو هستند اما پول های استان به حلقوم یکی دو تیم ریخته می شود که صعود هم نمی کنند و نتیجه نمی گیرند.

سید مهدی موسوی نژاد در پایان گفت: بسیاری از مشکلات اجتماعی با ورود به ورزش حل خواهد شد و این موضوع هم چیزی نیست که طی یک دوره کوتاه مدت حل شود واحتیاج به کار طولانی مدت و حتی شاید 10 ساله دارد.

علی حاجیانی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت: در همه جا هر مرکز صنعتی هست نام یک تیم را یدک می کشد اما در دشتستان خبری نیست.

وی اضافه کرد: در دشتستان شرکت سیمان است اما کاری نمی کند و من تقاضا دارم که شرکت سیمان اسپانسر یکی از تیم های فوتبال برازجان شود.
حاجیانی افزود: البته هر سال کمک هایی از طرف این شرکت به ورزش انجام می شد که همین نیز سال گذشته تاکنون پرداخت نشده است و فوتبال نیازمند منابع مالی پایدار است.

رییس اداره ورزش و جوانان ادامه داد: همه باید هم دلی داشته باشیم و همکاری کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

وی افزود: سالن های ورزشی دشتستان فرسوده هستند و البته کوچک و ما سالنی با ظرفیت بیش از 2000 نفر نداریم که میزبانی مسابقات را بگیریم.
حاجیانی در پایان گفت: مشکل اساسی سالن های ما کفپوش است که باید مشکل آن حل گردد؛ همچنین خوابگاه برازجان چندین سال است که در حال ساخت می باشد و امیدواریم به زودی به تخصیص اعتبار لازم به بهره برداری برسد.

حواشی
- در این مراسم محمد نجفی، رییس هیات فوتبال استان، محمود سمنانی، رییس هیات فوتبال دشتستان، و نادر آزاده به عنوان نماینده ورزشکاران نیز به صحبت پرداختند و مشکلات فوتبال دشتستان را مطرح کردند.

- مراسم توسط هیات فوتبال برگزار شده و ظاهرا همه ی هزینه را هیات فوتبال پرداخت کرده بود.

- چند تن از پیشکسوتان فوتبال دشتستان در این مراسم به بیان خاطرات شیرین خود پرداختند و جو شادی بر سالن حاکم بود.

- تعدادی از افراد دعوت شده، در مراسم حضور پیدا نکرده بودند.

- در پایان دعوت نشدن چند تن از داوران مورد اعتراض برخی افراد واقع شد.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر