جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دومین شهید مدافع حرم استان بوشهر در راه دفاع از حرم بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) به فیض شهادت رسیده و آسمانی شد...
کد خبر: ۱۹۰۰۶
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: دومین شهید مدافع حرم استان بوشهر در راه دفاع از حرم بانوی صبر و استقامت حضرت زینب(س) به فیض شهادت رسیده و آسمانی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، شهید «محمدحسین سراجی»، دیگر شهید مدافع حرم اصالتاً اهل استان بوشهر و شهرستان گناوه است که روز گذشته در جریان عملیات آزاد سازی شهرک های نبل و الزهرا در نبرد با تروریست های تکفیری به شهادت رسید.

\n\n

شهید سراجی ۳۵ ساله و اهل خانواده ای گناوه ای و ساکن شهر مقدس قم می باشد. وی دارای دو فرزند پسر۵ ساله و ۲ ساله است. این شهید از لشکر علی بن ابیطالب(ع) و گردان امام حسین(ع) قم به سوریه اعزام شده است.

\n\n

این شهید به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) به سوریه رفته بود که در عملیاتی در مقابل تروریست های تکفیری به آرزوی خود نائل، و شهد شیرین شهادت نوشید و به صف شهدای مدافع حرم پیوست.

\n\n

به گزارش فکرشهر، نخستین شهید مدافع حرم از استان بوشهر، محمد احمدی جوان اهل روستای باشی شهرستان تنگستان است که توسط تکفیری‌ها در حلب سوریه زخمی شده بود و پس از 43 روز بستری شدن، 13 آذرماه، به صف شهدای مدافع حرم پیوست.

\n\n

محمدحسین سراجی و پدر پنج قلوهای ایرانی به خیل شهدای مدافع حرم پیوستند +عکس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر