سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده درياباني بوشهر از موفقيت ماموران پايگاه درياباني کنگان در شناسايي و توقيف محموله قاچاق به ارزش بيش از 16 ميليارد ريال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، سردار "قلندر لشکري " در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت: مرزبانان با آگاهي از قصد قاچاقچيان براي ورود کالاي قاچاق از دوبي، بلافاصله اقدامات عملياتي را آغاز کردند.\n\nوي افزود: مرزبانان با توقيف شناور قاچاق و بازرسي، مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۱۹۰۳۳
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

فکرشهر: فرمانده درياباني بوشهر از موفقيت ماموران پايگاه درياباني کنگان در شناسايي و توقيف محموله قاچاق به ارزش بيش از 16 ميليارد ريال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سردار "قلندر لشکري " در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر گفت: مرزبانان با آگاهي از قصد قاچاقچيان براي ورود کالاي قاچاق از دوبي، بلافاصله اقدامات عملياتي را آغاز کردند.

\n\n

وي افزود: مرزبانان با توقيف شناور قاچاق و بازرسي، مقادير قابل توجهي کالاي قاچاق کشف کردند.

\n\n

فرمانده درياباني بوشهر 47 هزار و 200کيلوگرم برنج، 149دستگاه تلويزيون ال اي دي، 8 دستگاه ماکرويو، بيش از 52 هزار قلم انواع لوازم آرايشي، 21 دستگاه موتورسيکلت، 2 هزار و 578 دستگاه گوشي موبايل و 180دستگاه تبلت را از کالاهاي کشف شده معرفي کرد.

\n\n

گفتني است کارشناسان مبلغ کالاي مکشوفه را بالغ بر 16ميليارد و 969 ميليون و 750 هزار ريال برآورد کردند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر