جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مخزن آب 3 هزار مترمکعبی 13 روستای شهرستان تنگستان با حضور سالاری استاندار بوشهر افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاح مخزن آب 3 هزار مترمکعبی در شهرستان تنگستان اظهار داشت: این مخزن آب موردنیاز 13 روستای اهرم با 3500 نفر جمعیت را تأمین خواهد کرد.\n\nروح‌الله طاهریان‌پور افزود: این پروژه در سال 91 آغاز شد و منبع تأمین آب این مخزن نیز خط انتقال کوثر است که خط انتقال آن 4.5 کیلومتر و مخزن زمینی بتنی سه هزار مترمکعب است.
کد خبر: ۱۹۰۸۲
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: مخزن آب 3 هزار مترمکعبی 13 روستای شهرستان تنگستان با حضور سالاری استاندار بوشهر افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر ظهر امروز در آیین افتتاح مخزن آب 3 هزار مترمکعبی در شهرستان تنگستان اظهار داشت: این مخزن آب موردنیاز 13 روستای اهرم با 3500 نفر جمعیت را تأمین خواهد کرد.

\n\n

روح‌الله طاهریان‌پور افزود: این پروژه در سال 91 آغاز شد و منبع تأمین آب این مخزن نیز خط انتقال کوثر است که خط انتقال آن 4.5 کیلومتر و مخزن زمینی بتنی سه هزار مترمکعب است.

\n\n

وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه 18 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده ضمن اینکه طرح‌های دیگری در زمینهٔ تأمین آب در استان در حال اجرا داریم.

\n\n

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر بیان کرد: شهرستان تنگستان دارای 100 روستا است که 87 روستا با جمعیتی بالغ‌بر40 هزار نفر معادل 84 درصد روستاها دارای شبکه آب هستند و تنها 13 روستا به جمعیت بالغ‌بر 7 هزار نفر فاقد شبکه آب هستند.

\n\n

طاهریان‌پور اضافه کرد: منابع تأمین آب روستاهای شهرستان تنگستان یک حلقه چاه و دو دهنه چشمه و 10 انشعاب از خطوط اصلی و آب‌رسانی است، طول خط آب‌رسانی روستاهای شهرستان تنگستان یک هزار و 42 کیلومتر است که 637 کیلومتر آن شبکه توزیع و 405 کیلومتر آن خط انتقال است.

\n\n

وی ادامه داد: کل انشعابات مشترکان روستایی آب در تنگستان 16 هزار و 377 فقره است که 91 درصد آن انشعابات خانگی و مابقی صنعتی، تجاری، عمومی و اداری است.

\n\n

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: تعداد کل مخازن ذخیره آب در مدار شهرستان تنگستان، 14 دستگاه با حجم 10 هزار و 50 مترمکعب و تعداد 6 ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 26 هزار و 332 مترمکعب در روز است.

\n\n

طاهریان‌پور در پایان بیان کرد: آب شرب 18 روستای فاقد آب شرب با جمعیتی بالغ‌بر 15 هزار و 403 نفر توسط تانکر آب‌رسانی سیار تأمین و توزیع می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر