پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: طی دهه فجر امسال ۳۶۰ گفتمان دینی مبانی انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا صبح دوشنبه در حاشیه برنامه‌های دهه فجر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های بسیار خوبی برای ایام دهه فجر داشته است و تلاش شده که این برنامه با کیفیت بالایی برگزار شود.
کد خبر: ۱۹۱۰۶
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

فکرشهر: معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: طی دهه فجر امسال ۳۶۰ گفتمان دینی مبانی انقلاب اسلامی در استان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا صبح دوشنبه در حاشیه برنامه‌های دهه فجر بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های بسیار خوبی برای ایام دهه فجر داشته است و تلاش شده که این برنامه با کیفیت بالایی برگزار شود.

\n\n

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت‌های دینی و مذهبی استان بوشهر به عنوان یکی از برنامه‌های مهم در دستور کار بوده است و در این راستا ۱۸ خانه عالم استان بوشهر در این ایام به بهره‌برداری رسید.

\n\n

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر ۳۶۰ گفتمان دینی با موضوع مبانی انقلاب اسلامی در سطح اسان بوشهر برگزار شده است.

\n\n

وی از توسعه فرهنگ دینی و پاسخگویی به سئوالات و شبهات نسل جوان به عنوان مهم‌ترین اهداف برگزاری این گفتمان‌ها عنوان کرد و افزود: گفتمان‌های دینی در مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

\n\n

محمودی‌نیا با اشاره به برگزاری گفتمان ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس، بیان کرد: ۴۰ گفتمان دینی دانشجویی نیز در سطح دانشگاه‌های استان برگزار می‌شود.

\n\n

مسئول برنامه‌ریزی فعالیت‌های رسانه‌ای تبلیغات اسلامی بوشهر نیز اظهار داشت: هفت‌هزار جلد کتابچه گفتمان های دینی در قالب موضوعات مهارت‌های زندگی، نحله‌های انحرافی، دین و زندگی، مبانی انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب و جنگ نرم انتشار و توزیع شده است.

\n\n

محمد شهبازی با اشاره به اینکه این کتابچه‌ها با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است، اضافه کرد: نشست‌ها و گفتمان‌هایی نیز در ارتباط با موضوعات این کتابچه‌ها برگزار شده است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر