چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه‌ استان بوشهر گفت: با پرداخت ۹۱۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران استان بوشهر ۱۰ تن از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از زندان بوشهر آزاد شدند.
کد خبر: ۱۹۱۶۲
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه‌ استان بوشهر گفت: با پرداخت ۹۱۰ میلیون ریال از سوی نیکوکاران استان بوشهر ۱۰ تن از زندانیان جرائم مالی غیرعمد از زندان بوشهر آزاد شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان، سیداسماعیل موسوی، مدیر عامل ستاد دیه استان بوشهر، امروز(۲۰ بهمن)، در مراسم آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان بوشهر با بیان اینکه خیران و نیکوکاران در رسیدگی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی نقش مهمی دارند اظهار داشت: نیکوکاران در زمان‌ها و اوقات مختلف به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ائمه معصومین(ع) در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مشارکت جدی دارند.

\n\n

وی با اشاره به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی گفت: این زندانیان به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور مسئولان دادگستری استان بوشهر به کانون خانواده‌هایشان بازگشتند.

\n\n

مدیرعامل ستاد دیه‌ استان بوشهر با اشاره به پرداخت کمک‌های مالی نیکوکاران در آزادی زندانیان بیان کرد: به‌مناسبت گرامیداشت سی‌وهفتمین بهار آزادی  این 10 زندانی با کمک 910 میلیون ریالی نیکوکاران آزاد شدند و امیدواریم با کمک خیّران در بهار طبیعت هم شمار دیگری از زندانیان جرایم مالی غیرعمد آزاد شوند.

\n\n

موسوی با بیان اینکه اکنون 149 زندانی جرائم غیرعمد مالی در زندان‌های استان هستند، گفت: نیک‌اندیشانی که نیت کمک به آنها را دارند اما توانایی مالی ندارند می‌توانند با معرفی ستاد دیه از بانک‌های عامل وام بگیرند و در این کار خیر شرکت کنند.

\n\n

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر هم با اشاره به شناسایی زندانیان جرائم غیر عمد مالی در استان بوشهر گفت: بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد به‌ علت سهل‌انگاری یا ناخواسته پایشان به زندان باز می‌شود که این ها شناسایی می‌شوند و با کمک شاکیان، خیّران و خودشان برای آزادی آنها تلاش می‌کنیم.

\n\n

http://media.shabestan.ir/Original/1394/06/07/IMG07572198.jpg

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر