جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشاور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: برخی در تلاش هستند با ساختن فیلم و کلیپ و انتشار شایعه علیه رییس جمهوری و استانداران، دولت را درگیر مسایل حاشیه ای کنند.به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سعید آگاه روز شنبه درهمایش تجلیل از فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و خانواده شهدا در بوشهر افزود: دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور مصمم است و برای جلوگیری از اتلاف وقت خدمت به مردم به حاشیه ها و شایعه پردازی ها توجهی نمی کند.
کد خبر: ۱۹۲۱
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۴:۱۵

فکرشهر: مشاور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت: برخی در تلاش هستند با ساختن فیلم و کلیپ و انتشار شایعه علیه رییس جمهوری و استانداران، دولت را درگیر مسایل حاشیه ای کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام سعید آگاه روز شنبه درهمایش تجلیل از فرهنگیان جانباز، آزاده، ایثارگر و خانواده شهدا در بوشهر افزود: دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات مردم و توسعه کشور مصمم است و برای جلوگیری از اتلاف وقت خدمت به مردم به حاشیه ها و شایعه پردازی ها توجهی نمی کند.

وی اضافه کرد: امروز به دلیل عملکرد دولت قبل، دست دولت روحانی خالی است و در این شرایط برخی ها هنوز از دولت تدبیر و امید طلبکار هستند و برای وارد کردن آن به برخی مسایل حاشیه ای تلاش می کنند.

آگاه یادآورشد: ناملایمات و سختی های امروز نباید باعث فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شود.

مشاور و مسوول هماهنگی امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری بیان کرد: جامعه ایثارگران امروز در دوران دفاع مقدس به فکر نان و نام نبودند بلکه با پیروی از ولایت و با هدف دفاع از وطن در مقابل دشمن ایستادند و از آب و خاک این مملکت دفاع کردند.

وی اضافه کرد: امروز نیز باید همه ناملایمات را در جامعه به جان بخریم و عهدی که با شهدا بسته ایم را فراموش نکنیم.

آگاه اظهار کرد: عزت، اقتدار، شکوه، عظمت و آبرویی که امروز داریم از شهداست و ایثار شهدا باعث شد دنیا بفهمد نباید به مردم ایران ظلم کنند.

آگاه اضافه کرد: دولتی که برآمده از خانواده شهدا و ایثارگران است توجه به این جامعه نه در اسم بلکه درعمل در راس برنامه هایش است در حالی برخی ها در حرف و حرف دم از شهدا و ایثارگران می زدند اما در عمل هیچ کاری برای آنها انجام نمی دادند.

وی یادآورشد: جانبازان و ایثارگران انسان های زیاده خواه نیستند ولی باید به سمتی حرکت کرد که گرفتاری ها و مشکلات این قشر را کاهش داد.

وی افزود: آموزش و پرورش پویا قبل از تعلیم علم باید به تزکیه بپردازد و علم بدون تزکیه نفس برای نسل جوان مفید نیست.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر 111شهید فرهنگی، 471شهید دانش آموز، 554 جانباز و 96 آزاده دارد.

غلامرضا دانش فرافزود: هم اکنون 250 نفر از فرزندان شاهد و جانباز در آموزش و پرورش بعنوان همکار فرهنگی، دو هزارو300فرهنگی رزمنده و 26 همسر شهید فرهنگی در آموزش و پرورش استان بوشهر فعال هستند.

در این آیین از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر شد. 

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر