جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هنرمندان بوشهری در نخستین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس که با حضور استان های بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان در هرمزگان برگزار گردید، شرکت کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرانلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نخستین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به میزبانی استان هرمزگان، در مجتمع فرهنگی شهید آوینی بندرعباس برپا شد.
کد خبر: ۱۹۲۸۸
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: هنرمندان بوشهری در نخستین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس که با حضور استان های بوشهر، هرمزگان، خوزستان، سیستان و بلوچستان در هرمزگان برگزار گردید، شرکت کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرانلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، نخستین جشنواره منطقه ای مد و لباس خلیج فارس به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به میزبانی استان هرمزگان، در مجتمع فرهنگی شهید آوینی بندرعباس برپا شد.

\n\n

این جشنواره که با هدف تقویت هویت ملی با رویکرد مد و لباس ایرانی و اسلامی و همچنین به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استفاده از ظرفیت های بومی و محلی در گسترش این فرهنگ برگزار گردید، از استان بوشهر در بخش پوشش زنان (مانتو مجلسی) طرح سارا حمزئیان مقام سوم این جشنواره را کسب نمود.

\n\n

همچنین طرح مهری هنرمند در بخش پوشش زنان (مانتو مجلسی) به عنوان طرح برگزیده در این جشنواره معرفی و از ایشان تقدیر گردید.

\n\n

در مراسم پایانی این جشنواره در بخش تازه های پژوهش از طرح پژوهشی سمیه رحیمی رونمایی گردید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر