پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اولین دیدار مرحله نهایی زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور به میزبانی فسا برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، در این دیدار، تیم پدیده کاسپین ساری موفق شد با نتیجه 4بر3 شاهین بوشهر را شکست دهد و گام اول را محکم بردارد.\n\nاین پیروزی در حالی به دست آمد که تا پنج دقیقه مانده به پایان بازی بوشهری ها با نتیجه 3 بر 1 از ساروی ها پیش بودند ولیکن در دقایق پایانی کاپیتان عبدا... صحرایی و یارانش کاری کردند کارستان و با به ثمر رساندن سه گل زیبا و تماشایی نتیجه را 4 بر 3 به سود پدیده کاسپین ساری خاتمه دادند و به سه امتیاز باارزش دست یافتند.
کد خبر: ۱۹۴۰۲
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

فکرشهر: اولین دیدار مرحله نهایی زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور به میزبانی فسا برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان، در این دیدار، تیم پدیده کاسپین ساری موفق شد با نتیجه 4بر3 شاهین بوشهر را شکست دهد و گام اول را محکم بردارد.

\n\n

این پیروزی در حالی به دست آمد که تا پنج دقیقه مانده به پایان بازی بوشهری ها با نتیجه 3 بر 1 از ساروی ها پیش بودند ولیکن در دقایق پایانی کاپیتان عبدا... صحرایی و یارانش کاری کردند کارستان و با به ثمر رساندن سه گل زیبا و تماشایی نتیجه را 4 بر 3 به سود پدیده کاسپین ساری خاتمه دادند و به سه امتیاز باارزش دست یافتند.

\n\n

گلهای ساحلی بازان ساروی را در این دیدار عبدا... صحرایی(3گل) و مهدی کارگر به ثمر رساندند.

\n\n

پیمان چابهار حریف بعدی ساحلی بازان ساروی در مرحله نهایی زیرگروه لیگ یک فوتبال ساحلی کشور خواهد بود، این دیدار ساعت 13 عصر روز سه شنبه 26 بهمن برگزار خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر