جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس گفت: فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید در بوشهر کلید می‌خورد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مهدی برومند صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی ساخت فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی‌های بسیار زیادی داشتند و باید این رشادت‌ها به خوبی به نسل جوان منتقل شود.\n\nوی از ساخت فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بخش‌هایی از رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ در قالب این فیلم به تصویر کشیده می‌شود.
کد خبر: ۱۹۴۶۵
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

فکرشهر: جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس گفت: فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید در بوشهر کلید می‌خورد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی برومند صبح شنبه در نشست هم‌اندیشی ساخت فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس در بوشهر اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی‌های بسیار زیادی داشتند و باید این رشادت‌ها به خوبی به نسل جوان منتقل شود.

\n\n

وی از ساخت فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: بخش‌هایی از رشادت‌های جوانان ایران اسلامی در عملیات‌های والفجر ۸ و کربلای ۴ و ۵ در قالب این فیلم به تصویر کشیده می‌شود.

\n\n

جانشین تهیه‌کننده فیلم سینمایی ۱۷۵ غواص شهید دفاع مقدس تصریح کرد: تولید این فیلم دارای حساسیت و اهمیت بسیار زیادی است که کار تولید این اثر را سخت و حساس کرده است.

\n\n

وی با اشاره به انجام مراحل پیش‌تولید فیلم، اضافه کرد: بازیگران مطرح کشور از جمله سیدجواد هاشمی، علیرضا خمسه، حمید فرخ‌نژاد و پولاد کیمیایی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

\n\n

برومند با اشاره به اینکه تعدادی دیگر از بازیگران مطرح کشور نیز در این فیلم بازی می‌کنند، خاطرنشان کرد: بخشی از این فیلم زیر آب فیلم‌برداری می‌شود که عوامل در حال تمرین غواصی هستند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر