سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه پاسداران دخالتی در امور سیاسی و انتخابات ندارد اما نسبت به انقلاب اسلامی نیز نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، علی رزمجو در همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولین سپاه‌های مستقر در استان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل همیشه و مطابق قانون اساسی دخالتی در امور سیاسی، انتخابات و ورود به احزاب و جناح‌ها ندارد ولی نسبت به عرصه‌های مختلف پاسداری و انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بی‌تفاوت نبوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.
کد خبر: ۱۹۵۶۱
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه پاسداران دخالتی در امور سیاسی و انتخابات ندارد اما نسبت به انقلاب اسلامی نیز نمی‌تواند بی‌تفاوت باشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، علی رزمجو در همایش بصیرتی فرماندهان و مسئولین سپاه‌های مستقر در استان بوشهر اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مثل همیشه و مطابق قانون اساسی دخالتی در امور سیاسی، انتخابات و ورود به احزاب و جناح‌ها ندارد ولی نسبت به عرصه‌های مختلف پاسداری و انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بی‌تفاوت نبوده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

\n\n

فرمانده منطقه دوم ندسا به نقش مهم و تعیین‌کننده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ارتقاء جایگاه نظام جمهوری اسلامی در سطح داخلی و بین‌المللی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب درصدد هستند با ترفندهای مختلف کاندیداهایی را وارد این دو مجلس کنند که با اهداف پلید آنان همراه باشند.

\n\n

رزمجو تصریح کرد: حجّت شرعی آحاد مردم که متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، آن است که بر اساس معیارهایی که مقام معظم رهبری مشخص فرموده‌اند فردی را انتخاب و روانه هر دو مجلس کنند که نسبت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل متعهد و حافظ منافع جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا باشند.

\n\n

وی بابیان اینکه امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی خاکریزهای مختلفی را علیه سپاه، شورای نگهبان و رهبری تشکیل داده و تجهیزات مختلف و رنگارنگی پشت آن در حال صف‌آرایی هستند، خاطرنشان کرد: این انقلاب به یاری خداوند همان‌طوری که در دوران دفاع مقدس از این خاک‌ریزها عبور کرد در این دوران نیز با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح از آن عبور خواهد کرد.

\n\n

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: مردم ما با هوشیاری خود باید به کاندیداهایی رأی دهند که از کلام و قلم آنان خواسته‌های آمریکا و اسرائیل منتشر نشود چرا که چنین انسان‌هایی شایستگی نمایندگی مردم ولایتمدار جمهوری اسلامی را ندارند.

\n\n

رزمجو ایستادگی و قاطعیت در برابر نفوذ استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی را از خصوصیات بارز یک کاندیدای تراز انقلاب اسلامی برای پذیرش مسئولیت خواند و تأکید کرد: مردم باید با انتخاب چنین افرادی جلوی رخنه و نفوذ افکار بیگانگان را در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بگیرند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر