سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاباسلامی و میهن عزیزمان ایران اثری تعیین کننده داشته باشند. نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و مدیریت آن مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده است .\n\nاکنون و در شرایط حساس کشور ، تشکیل مجلسی معتدل و میانه رو می تواند به توسعه همه جانبه در عرصه ملی و بین المللی بینجامد .
کد خبر: ۱۹۵۸۴
چهارشنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

فکرشهر: باز هم نوبتی دیگر و فرصتی تازه فرا رسیده است تا مردم در سرنوشت انقلاباسلامی و میهن عزیزمان ایران اثری تعیین کننده داشته باشند. نقش ممتاز مردم در نظام و کشور و مدیریت آن مهمترین دستاورد انقلاب شکوهمند اسلامی است که به برکت آن ملت بر سرنوشت خود حاکم شده است .

\n\n

اکنون و در شرایط حساس کشور ، تشکیل مجلسی معتدل و میانه رو می تواند به توسعه همه جانبه در عرصه ملی و بین المللی بینجامد .

\n\n

بدین سبب ما هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان ضمن احترام به همه ی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ، حمایت قاطع خود را از آقای عبدالحمید خدری اعلام می داریم . باشد که ایشان در راستای رشد و پیشرفت استان و کشورمان سربلند ایران گام بردارد .

\n\n

جمعی از هواداران باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانجوان بوشهر

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر