چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود ثبت 75 سایت خبری مختلف در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اما برای برخورد با تخلفات این سایت‌ها خلأ قانونی وجود دارد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حمیده ماحوزی ظهر امروز در نشست بررسی جرائم انتخاباتی در استان بوشهر اظهار داشت: در مدت زمان فعالیت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیز فعالیت‌ها و اقدامات لازم را انجام داده است.
کد خبر: ۱۹۵۹۸
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود ثبت 75 سایت خبری مختلف در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اما برای برخورد با تخلفات این سایت‌ها خلأ قانونی وجود دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حمیده ماحوزی ظهر امروز در نشست بررسی جرائم انتخاباتی در استان بوشهر اظهار داشت: در مدت زمان فعالیت ستاد پیشگیری از جرائم انتخاباتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیز فعالیت‌ها و اقدامات لازم را انجام داده است.

\n\n

وی بیان کرد: در این ارتباط نام سایت و نشریاتی که در سامانه اداره کل ارشاد ثبت است به فرمانداری‌ها ارسال‌ شده و برای ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی از روز 5 شنبه نیز پیامک به رسانه‌ها ارسال‌ شده است.

\n\n

ماحوزی با اشاره به تشکیل ستاد آماده‌باش انتخابات برای روزهای 6 و 7 اسفندماه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: پلیس فتا در این مدت همکاری بسیار خوبی با ما داشته و از ایشان قدردانی می‌کنم.

\n\n

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: با وجود ثبت 75 سایت خبری مختلف در سامانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، اما برای برخورد با تخلفات این سایت‌ها خلأ قانونی وجود دارد.

\n\n

وی ادامه داد: از بین 75 سایت ثبت‌شده در سامانه، تنها 26 سایت خبری استان بوشهر مجوز قانونی را دریافت کردند و در این بین روزانه سایت‌های خبری هستند که وارد عرصه می‌شوند و این موضوع باید از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر نیز گفت: در مدت‌زمان فعالیت انتخاباتی کاندیداها، پلیس فتا نیز با جدیت وارد عمل شده و تحرکات فضای مجازی را دنبال می‌کند.

\n\n

داریوش پور سعید ادامه داد: تشکیل بانک اطلاعاتی کاندیداهای انتخابات، تشکیل کارگروه رصد و پایش فضای مجازی بخشی از اقدامات پلیس فتای بوشهر بوده است.

\n\n

وی اظهار داشت: سوءاستفاده از فضای مجازی در فضای تبلیغات انتخاباتی، تخریب نامزدهای رقیب، ایجاد شایعات انتخاباتی، انتشار نظرسنجی و ... بخشی از تخلفات عمده جرائم سایبری در کل کشور است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر