سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد كشاورزی استان بوشهر از کاهش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در استان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، خسرو عمرانی گفت: میزان ۱۶هزار و ۵۰۰ هکتار از سطح زیر کشت محصولات کشاورزی استان بوشهر (گندم و جو) در سال جاری کاهش یافته است.\n\nوی در ارتباط با میزان برداشت محصولات اظهار داشت: خوشبختانه امسال وضعیت بارندگی در استان خوب بوده و پیش بینی می شود وضعیت برداشت مناسب باشد.
کد خبر: ۱۹۶۰۱
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد كشاورزی استان بوشهر از کاهش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی در استان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، خسرو عمرانی گفت: میزان ۱۶هزار و ۵۰۰ هکتار از سطح زیر کشت محصولات کشاورزی استان بوشهر (گندم و جو) در سال جاری کاهش یافته است.

\n\n

وی در ارتباط با میزان برداشت محصولات اظهار داشت: خوشبختانه امسال وضعیت بارندگی در استان خوب بوده و پیش بینی می شود وضعیت برداشت مناسب باشد.

\n\n

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: وضعیت بارندگی در اسفندماه نقش تعیین کننده در برداشت محصول دارد.

\n\n

عمرانی در جلسه ستاد برداشت غلات و كلزا گفت: باید از هم اكنون هماهنگی لازم برای آماده سازی مراكز خرید گندم به عمل آمده و شركت غله و خدمات بازرگانی استان و مدیریت تعاونی روستایی استان حداكثر تعامل لازم را برای تجهیز این مراكز به عمل آورند، تا كشاورزان عزیز با رضایت خاطر حاصل دسترنج خویش را به آنها تحویل کنند.

\n\n

رئیس اداره امور فناوری های مكانیزه كشاورزی خواستار توجه به مسائل مربوط به عملیات برداشت و ورود كمباین‌ها به استان شد و گفت: نرخ كاركرد كمباین ها به زودی ابلاغ می‌شود.

\n\n

علیرضا پدیسار اضافه کرد: لازم است مدیریت جهاد كشاورزی شهرستان ها نسبت به تشكیل ستاد برداشت در شهرستان و آماده سازی اكیپ های برداشت اقدام کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر