يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر با حضور در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از وضعیت برگزاری انتخابات در این حوزه بازدید کرد.
کد خبر: ۱۹۶۵۱
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با حضور در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر از وضعیت برگزاری انتخابات در این حوزه بازدید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، مصطفی سالاری، استاندار بوشهر، امروز(۷ اسفند)، که در نخستین ساعات آغا رای‌گیری با حضور در صندوق سیار اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر رای خود را به صندوق انداخت با یک فروند بالگرد راهی مناطق جنوبی استان بوشهر شد و از وضعیت برگزاری انتخابات در این منطقه بازدید کرد.
\n 
\nاستاندار بوشهر در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای جنوب استان بوشهر به خبرنگاران گفت: دو انتخابات بسیار مهم را امروز شاهد هستیم که حضور گسترده مردم در انتخابات از شاخصه‌های مهم این انتخابات است.
\n 
\nسالاری با اشاره به نقش بسیار مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما در این انتخابات افرادی را انتخاب می‌کنیم که برای آینده ما تصمیم‌گیری می‌کنند و باید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشیم.
\n 
\nوی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای همه امورات زندگی ما از جمله اقتصاد و فرهنگ  تصمیم‌گیری می‌کنند و باید افرادی را به مجلس بفرستیم که بهترین‌ها را برای ما تصمیم‌گیری کنند.
\n 
\nسالاری با دعوت از همه مردم استان بوشهر برای حضور در انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات باعث افزایش اقتدار و عزت ایران اسلامی در سطح جهان می‌شود.
\n 
\nاستاندار بوشهر را در این بازدید جمعی از اعضای شورای تامین استان بوشهر همراهی می‌کردند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر