سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار، عظمت و عزت نظام و کشور ایران را در دنیا می‌افزاید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری در بوشهر پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه سیار شمار 80 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز وظیفه همه ملت ایران است که با تمام وجود از حق خودشان که مشارکت در اداره جامعه و تصمیم‌گیری‌هاست استفاده کنند و هر آنچه که مردم انتخاب می‌کنند بهترین انتخاب خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۶۵۲
جمعه ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای اقتدار، عظمت و عزت نظام و کشور ایران را در دنیا می‌افزاید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، دکتر مصطفی سالاری در نخستین دقایق آغاز رای‌گیری در بوشهر پس از انداختن رای خود به صندوق در شعبه سیار شمار 80 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز وظیفه همه ملت ایران است که با تمام وجود از حق خودشان که مشارکت در اداره جامعه و تصمیم‌گیری‌هاست استفاده کنند و هر آنچه که مردم انتخاب می‌کنند بهترین انتخاب خواهد بود.

\n\n

وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین پیام انتخابات و برنده نهایی در این عرصه ملت ایران است که هم خوب تصمیم می‌گیرند، هم مقتدرانه در صحنه حاضر و با مشارکت بالا به اقتدار و عظمت کشور می‌افزایند.

\n\n

دکتر سالاری با بیان اینکه حضور در نخستین ساعت‌های برگزاری انتخابات را وظیفه خود می‌دانم اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات می‌تواند آینده درخشان‌تری را برای کشور رقم بزند و زمینه‌ای فراهم کند تا مردم در اداره امور خودشان از این راه مشارکت بیشتری داشته باشند.

\n\n

وی گفت: منتخبان مردم نمایندگانی هستند که به جای ما می‌خواهند برای زندگی، اقتصاد، فرهنگ و همه مسائل جامعه تصمیم‌گیری کنند.

\n\n

دکتر سالاری افزود: برای استفاده از ظرفیت‌های استان زرخیز بوشهر مجلسی قوی بعنوان پشتوانه نیاز است تا بتواند قوانین خوبی برای توسعه، پیشرفت و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای استان و کشور تصویب کند.

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر