پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار جم گفت: انتخابات هفتم اسنفد در این شهرستان با صحت و سلامت کامل برگزار شد و تمامی نامزدها، صحت انتخابات را در این حوزه پذیرفتند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی در آئین معارفه معاون عمرانی و برنامه ریزی شهرستان جم افزود: حضور پرشور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای بیانگر بینش رفیع آنان برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و کشور است.\n\nوی یادآورشد: مردم و دست اندرکاران انتخابات با زحمت و تلاش خود انتخابات را پیروز مندانه به پایان رساندند.
کد خبر: ۱۹۷۴۴
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: فرماندار جم گفت: انتخابات هفتم اسنفد در این شهرستان با صحت و سلامت کامل برگزار شد و تمامی نامزدها، صحت انتخابات را در این حوزه پذیرفتند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی در آئین معارفه معاون عمرانی و برنامه ریزی شهرستان جم افزود: حضور پرشور مردم این شهرستان در پای صندوق های رای بیانگر بینش رفیع آنان برای مشارکت در تعیین سرنوشت خود و کشور است.

\n\n

وی یادآورشد: مردم و دست اندرکاران انتخابات با زحمت و تلاش خود انتخابات را پیروز مندانه به پایان رساندند.

\n\n

نوروزی با بیان اینکه انتخابات به پایان رسیده است گفت: اکنون نوبت به این رسیده است که بقیه کارها با همدلی، وحدت و همزبانی انجام گیرد و قدم در راه خواسته های مردم گذاشته شود. 

\n\n

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: تا پیش از این بیشتر کارهای عمرانی و برنامه ریزی شهرستان جم به عهده معاون امنیتی و سیاسی فرماندار بود که این باعث مشکل و وقت گیر بودن فعالیت های این حوزه شده بود. 

\n\n

نوروزی گفت: امید است با معارفه معاون عمرانی و برنامه ریزی شهرستان جم و تکمیل ترکیب چهار نفره فرماندار، معاون سیاسی امنیتی و معاون عمرانی و برنامه ریزی و بخشداران گام های مثبتی در جهت توسعه و آبادانی این شهرستان برداشته شود. 

\n\n

در این آئین سید محمود موسوی طی حکمی از سوی مصطفی سالاری استاندار بوشهر به عنوان نخستین معاون عمرانی و برنامه ریزی شهرستان جم منصوب شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر