چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: اجرای احکام قضایی در استان بوشهر سریع‌تر می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های دستگاه قضا، اجرای احکام است که در این راستا تلاش ویژه‌‌ای داریم چرا که اجرای احکام نوعی پیشگیری محسوب می‌شود.\n\nوی با اشاره به اینکه عدم اجرای احکتم صادرشده توجیه‌پذیر نیست، اضافه کرد: آمادگی داریم که تا ۲۲ الی ۲۳ اسفندماه امسال احکام قضایی که تاکنون اجرانشده را اجرایی کنیم.
کد خبر: ۱۹۸۰۵
سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر گفت: اجرای احکام قضایی در استان بوشهر سریع‌تر می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، علی جمادی در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های دستگاه قضا، اجرای احکام است که در این راستا تلاش ویژه‌‌ای داریم چرا که اجرای احکام نوعی پیشگیری محسوب می‌شود.

\n\n

وی با اشاره به اینکه عدم اجرای احکتم صادرشده توجیه‌پذیر نیست، اضافه کرد: آمادگی داریم که تا ۲۲ الی ۲۳ اسفندماه امسال احکام قضایی که تاکنون اجرانشده را اجرایی کنیم.

\n\n

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر اینکه هیچ مقامی حق ندارد جلوی اجرای احکام را بگیرد، خاطرنشان کرد: احکام قطعی لازم‌الاجرا باید اجرایی شود و ما نیز در این زمینه در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.

\n\n

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان بوشهر تلاش ویژه‌ای برای اجرا و تعیین تکلیف پرونده‌های سالیان قبل یا مرده یا پرونده‌های رسوبی دارد، بیان کرد: احکامی که به قطعیت رسیده باید در کوتاه‌ترین زمان اجرایی شود.

\n\n

جمادی از تلاش ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در پرونده‌های حقوقی و کیفری نیز آمادگی داریم احکام را اجرایی کنیم.

\n\n

وی از برخورد با کارشناسان خاطی خبر داد و بیان کرد: اگر یک مجموعه در حوزه بررسی اراضی کارشناس ناسالمی داشته باشد آماده هستیم برای کارشناس خاطی، پرونده کیفری تشکیل دهیم و برخورد لازم را خواهیم کرد.

\n\n

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر افزود: برای جلوگیری از اراضی دولتی و زمین‌خواری، دستگاه‌های اجرایی همچون منابع طبیعی، مسکن و شهرسازی، جهاد کشاورزی در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به فعال کردن گشت‌های یگان حفاظت خود اقدام کنند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر