پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر ویژه‌برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر را تشریح کرد و گفت: رالی خانوادگی، معرفی چهره ماندگار و برگزاری جنگ شادی در کنار ساحل از برنامه‌های ویژه روز بوشهر است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه صفرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های هشتمین نکوداشت روز بوشهر از امروز تا 18 اسفند (روز بوشهر) ادامه خواهد داشت و این برنامه‌ها از امروز با به صدا درآمدن زنگ مدرسه تاریخی سعادت بوشهر آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۹۸۴۴
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱

فکرشهر: سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر ویژه‌برنامه‌های هفته نکوداشت بوشهر را تشریح کرد و گفت: رالی خانوادگی، معرفی چهره ماندگار و برگزاری جنگ شادی در کنار ساحل از برنامه‌های ویژه روز بوشهر است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه صفرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های هشتمین نکوداشت روز بوشهر از امروز تا 18 اسفند (روز بوشهر) ادامه خواهد داشت و این برنامه‌ها از امروز با به صدا درآمدن زنگ مدرسه تاریخی سعادت بوشهر آغاز خواهد شد.

\n\n

وی بیان کرد: برای نخستین‌بار در برنامه‌های روز بوشهر مسابقه انشا ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه بوشهر برگزار می‌شود و در حال حاضر 3 هزار دانش‌آموز انشا خود را با موضوع بوشهر نوشتند و تا 16 اسفندماه فرصت دارند مطالب خود را به دبیرخانه روز بوشهر ارسال کنند.

\n\n

سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر تصریح کرد: جشنواره ایده‌های ناب بوشهر از 12 تا 14 اسفندماه از برنامه‌های هفته بوشهر است ضمن اینکه ماشین شادی نیز با تردد در شهر بوشهر مردم را به سمت پارک شورا محل اصلی برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز بوشهر هدایت می‌کند.

\n\n

صفری‌زاده ادامه داد: جنگ شادی نیز به مدت سه شب در پارک شورا برگزار می‌شود و در روز نخست شهرام اسلامی روان‌شناس تخصصی کودک برای حاضران سخنرانی خواهد کرد و گروه موسیقی بمباسی نیز به اجرای برنامه می‌پردازد.

\n\n

وی افزود: همچنین 20 غرفه بازی بومی محلی در محل پارک شورا در نظر گرفته‌ شده که در این غرفه‌ها بازی‌های بومی و محلی بوشهر به نمایش در می‌آید.

\n\n

سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر گفت: در روز 13 اسفندماه غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا انجام می‌شود، رژه اسکیت‌بازان از پارک شورا تا گلزار شهدا و مسابقه گویش محلی از دیگر برنامه‌هاست ضمن اینکه برای شرکت در مسابقه گویش محلی علاقه‌مندان باید به سایت ویژه این مسابقه مراجعه کنند.

\n\n

صفری‌زاده ادامه داد: اجرای گروه موسیقی شبدیز و علی احمدی از دیگر برنامه‌های روز دوم است که با اجرای حسن غلامی و مسعود فیروزی دو مجری توانمند بوشهری برگزار می‌شود.

\n\n

وی افزود: برگزاری جشنواره غذاهای بومی و محلی و مراسم آیینی بوشهر که ساعت 15 در پارک شورا برگزار می‌شود از برنامه‌های روز 14 اسفند است ضمن اینکه گروه موسیقی سیریا و ماهان مقدس نیز به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

\n\n

سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر اظهار داشت: نقال‌خوانی تاریخ بوشهر در عمارت ملک توسط محمد مظفری، درختکاری در محلات قدیم بوشهر ساعت 9 صبح، نقاشی خانوادگی ساعت 16 در پارک شورا، نمایشگاه عکس شهر من بوشهر در ساختمان شورا، نمایشگاه فرش دستباف در محل شورای شهر و افتتاح ساختمان فرهنگسرای عالی‌آباد و ساختمان ورزشی شورای شهر در بوشهر از برنامه‌های 15 اسفندماه است.

\n\n

صفری‌زاده خاطرنشان کرد: در روز 16 اسفند نیز جشنواره ترسیم نقشه بوشهر بر ماسه‌های  ساحل با همکاری آموزش‌وپرورش، همایش علمی و تخصصی دریانوردی بوشهر و تجارت دریایی ساعت 19.30 در موزه تجارت دریایی خلیج‌فارس برگزار می‌شود.

\n\n

وی بیان داشت: پخش فیلم «بارکد» از فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر با حضور عوامل این فیلم در روز 16 اسفندماه از دیگر برنامه‌های روز بوشهر است.

\n\n

سرپرست سازمان فرهنگی ـ ورزشی شهرداری بوشهر گفت: برگزاری جشن ویژه کودکان ساعت 16 در سالن دو هزارنفری فجر، مراسم شبی با قرآن ساعت 19، اجرای زنده برنامه رادیویی« سی مو سی تو» از محل پارک شورا، برگزاری جشنواره فرش دستباف استان در سینما کانون، دیدار با خانواده اولین شهید مدافع حرم استان بوشهر از برنامه‌های روز 17 اسفندماه است.

\n\n

صفری‌زاده در ارتباط با برنامه‌های روز 18 اسفند (روز بوشهر) تصریح کرد: اختتامیه ویژه‌برنامه‌های هفته بوشهر ساعت 19.30 ، 18 اسفندماه در سالن بانک صادرات بوشهر برگزار خواهد شد و از چهره ماندگار و شهروند افتخاری شهر بوشهر و خانواده شهید مهدوی (شهید شاخص سال 94 کشور) تجلیل می‌شود.

\n\n

وی افزود: سمینار دکتر آزمندیان نیز ساعت 19.30 در سینما شهید آوینی برگزار می‌شود و ویلچررانی ویژه جانبازان از پارک شورا تا شورای شهر بوشهر، مسابقات سازه‌های ماکارونی، دور افتخار ورزشکاران بوشهری در شهر بوشهر، مسابقات رالی خانوادگی، مسابقات کشتی خردسالان و کودکان در خانه کشتی از دیگر برنامه‌های آخرین روز ویژه‌برنامه‌های نکوداشت روز بوشهر است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر