چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گروه عکاسان سپید در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به برپایی نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «من از یادت نمی‌کاهم» کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مسئول برگزاری نمایشگاه عکس من از یادت نمی‌کاهم عصر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه گروهی عکس «من از یادت نمی‌کاهم» با حضور عکاسانی همچون محمد صادق علامی، سید حسین حسینی، علی اصغر نصوری، مرتضی زنده بودی، سید محمد فاطمی و با همراهی عبدالرحمن برزگر و جلیل گلستانیان برپا شده است.\n\n
کد خبر: ۱۹۸۶۰
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

فکرشهر: گروه عکاسان سپید در اقدامی تحسین برانگیز اقدام به برپایی نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «من از یادت نمی‌کاهم» کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مسئول برگزاری نمایشگاه عکس من از یادت نمی‌کاهم عصر امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه گروهی عکس «من از یادت نمی‌کاهم» با حضور عکاسانی همچون محمد صادق علامی، سید حسین حسینی، علی اصغر نصوری، مرتضی زنده بودی، سید محمد فاطمی و با همراهی عبدالرحمن برزگر و جلیل گلستانیان برپا شده است.

\n\n

\n\n

سید محمد فاطمی افزود: در این نمایشگاه 22 عکس از عکاسان بوشهری در گالری عکس سپید بوشهر در معرض دید عموم قرار گرفته است.

\n\n

وی بیان کرد: این نمایشگاه تا 14 اسفندماه 1394 از ساعت 18 تا 21 در گالری سپید بوشهر به آدرس چهارراه ولی‌عصر، ساختمان ولی‌عصر طبقه دوم واحد 6 گالری سپید پذیرای علاقمندان است.

\n\n

فاطمی در ارتباط با فعالیت‌های گروه عکاسان سپید بوشهر گفت: روزهای بی‌شماری از عمرمان سپری شد و تاکنون آنگونه که باید باشد در حرکت نبوده‌ایم، این آغاز را مدت‌ها در سر پرورانده‌ایم که به نمایش گذاشتن اثر و ارایه کار به مخاطب را باید جدی‌تر و با اهمیت‌تر بدانیم.

\n\n

هنرمند بوشهری اضافه کرد: روزهای شلوغ زندگی و حمله‌ور شدن زیاد کارها و درگیری‌های روزمرگی باعث شده تا نتوان این مهم را به انجام رساند.

\n\n

\n\n

وی افزود: خیلی از اوقات نوع نگاه عکاس و یا بهتر بگویم عکس‌هایی که می‌گیریم تک عکس‌هایی با رعایت اصول زیباشناسی است و عناصر را برای دیدن زیبایی‌ها کنار هم می‌نشانیم و عکس‌هایی تولید می‌کنیم که باید دیده شوند ولی این کار را انجام نمی‌دهیم، این عکس‌ها از مکان‌ها و مناطق مختلف، در زمان‌های متفاوت گرفته می‌شوند و حاصل جستجوی ذهن تصویرساز و تصویرگرایانه ماست.

\n\n

فاطمی اظهار داشت: البته شاید در این سال‌ها دیگر اینگونه عکاسی کردن رایج نباشد، اما باز هم نکته‌های ظریف و لطافت‌های زیبایی دارند و چشم نوازی و روح نواز هستند.

\n\n

مدیر گروه عکاسان سپید بوشهر بیان داشت: در وهله اول شاید این نوع نگاه فقط برای خود عکاس باشد و تنها عکاس، عکس‌ها را برای خود ثبت می‌کند، اما در طی زمان این تصاویر را اگر به شکل  درست و موقرانه ارایه شوند و به نمایش گذاشته شوند، بسیار دیدنی از دنیای بسته عکاسی خارج شده و حتما نگاه‌های زیباپسند خواستار آن خواهند بود.

\n\n

\n\n

وی بیان کرد: تلاش عکس‌های این نمایشگاه و عکاسان آن این بوده که بخشی از زیبایی‌ها و این جذابیت‌های بصری را برای علاقه‌مندان به نمایش بگذارند.

\n\n

فاطمی گفت: هر عکاس با توجه به نوع نگاه و شیوه عکاسی خود و بینش و جهان‌بینی عکاسی که حاصل مدت زمانی است که در دنیای عکاسی فعال است آثاری را به نمایش گذاشته از تصاویر منظرهای زیبا و بی‌بدیل دریا و ساحل  بیکران که زیبایی‌های ناتمامی دارند تا فضاهای کاملا گرافیکی و تصویرگرایانه از نگاه یک گرافیست عکاس تا مناظر شهری با حضور انسان به همراه فرم‌های جذاب آنها که ارایه عکس‌ها به شکل سیاه و سفید جلوه‌ای خاص به آنها بخشیده و عکس‌هایی با جنبش و مملو از رنگ و حرکت و زندگی و عکس‌های که در تلاش برای نشان دادن احساساتی هستند که در زمان‌های مختلف و مکان‌های متفاوت را به اشتراک می‌گذارند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر