پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر تلاش لازم برای آزادی زندانیان زنان جرائم غیر عمده را مواد تاکید قرار داد و افزود: آزادی زندانیان زنان جرائم غیر عمد در استان بوشهر با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌های این استان قرار دارد.
کد خبر: ۱۹۸۶۵
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر تلاش لازم برای آزادی زندانیان زنان جرائم غیر عمده را مواد تاکید قرار داد و افزود: آزادی زندانیان زنان جرائم غیر عمد در استان بوشهر با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌های این استان قرار دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، فاطمه دهقانی در نشست کارگروه بانوان و خانواده با تاکید بر الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) در تربیت فرزندان اظهار داشت: سیره این بانوی بزرگوار مختص به زمان خاصی نیست و می‌توانیم با بهره‌گیری از آن در قالب‌های نوین، متناسب با شرایط امروز در ابعاد مختلف زندگی بکارگیریم.

\n\n

وی با اشاره به بزرگداشت روز زن افزود: باید با پرهیز از موازی کاری و ایجاد وحدت رویه، برای بزرگداشت این ایام که مصادف با ایام نوروز نیز هست، بگونه‌ای برنامه ریزی کنیم که با استفاده از ظرفیت و توان دستگاه‌ها برنامه‌هایی موثر و مناسب برای این ایام تدوین و اجرا شود.

\n\n

دهقانی بر اثربخشی برنامه‌ها و پرهیز از ناهماهنگی و موازی‌کاری در برنامه‌ریزی و اجرا، ایجاد حساسیت و جلب توجه‌ها نسبت به مسائل و چالش‌های زنان و خانواده، ارتقا سطح آگاهی جامعه و باور به توانمندی‌ها و ضرورت مشارکت این قشر در عرصه‌های مختلف خانوادگی و اجتماعی و بویژه اقتصاد مقاومتی و ایجاد همگرایی و هم‌افزایی در تحقق اهداف و سیاست‌های این حوزه تاکید کرد.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر با بیان اینکه هفته بزرگداشت مقام زن از 11 تا 17 فروردین سال آینده است، گفت: تاکید بر نقش و تاثیر زنان در حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست و جلب مشارکت آنان در برنامه ها در روز 13 فروردین که روز طبیعت نامگذاری شده است بجد پیگیری شود.
\nدهقانی با تاکید بر برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی تبیین شخصیت همه جانبه حضرت زهرا(س) و ابعاد ناشناخته آن اظهار داشت: باتوجه به اینکه در این ایام روز جهانی بهداشت نیز در پیش رو داریم، برنامه‌های خدماتی، درمانی و آموزشی متناسب با این مناسبت پیش بینی شود.

\n\n

وی تلاش لازم برای آزادی زندانیان زنان جرائم غیر عمده را مواد تاکید قرار داد و افزود: آزادی زندانیان زنان جرائم غیر عمد در استان بوشهر با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در اولویت برنامه‌های این استان قرار دارد.

\n\n

دهقانی شناسایی و معرفی پروژه‌های عمرانی و طرح‌های مرتبط با حوزه زنان و خانواده برای افتتاح را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: اقدام لازم در خصوص شناسایی و معرفی فیلم‌های سینمایی و مستند داستانی مرتبط با حوزه زنان و خانواده بمنظور پخش از شبکه‌های استانی و محلی دستگاه متبوع در هفته گرامیداشت مقام زن مورد توجه قرار گیرد.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: دیدار با زنان ایثارگر و همسران جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان، بهره مندی از ظرفیت مشارکت مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری برنامه‌ها و آشناسازی کارکنان و خانواده‌هایشان با سیره فاطمی و سبک زندگی ایرانی، اسلامی از طریق برگزاری برنامه‌های آموزشی و تفریحی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بزرگداشت مقام زن باید در دستور کار قرار گیرد.

\n\n

وی با تاکید بر فراهم سازی فرصت گفت‌وگو و تبادل نظر با گروه‌های مختلف زنان در قالب نشست‌های تخصصی و دیدارهای نوروزی افزود: تشکیل دبیرخانه یا ستاد برنامه ریزی بزرگداشت هفته مقام زن و مادر در سال آینده و اقدام به تعیین شاخص‌های انتخاب زنان، مدیران فعال و برتر و دستگاه‌های برگزیده حوزه زنان و خانواده به منظور تجلیل و تقدیر در آن ایام پیگیری شود.

\n\n

دهقانی با تقدیر از حضور هوشمندانه و آگاهانه بانوان در انتخابات هفتم اسفند گفت: حضور آگاهانه بانوان در پای صندوق‌های رای و همچنین انتخاب بانوان در این دوره از انتخاب قابل تقدیر و تحسین است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر