چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست اتاق فکر بانوان فرهیخته بوشهر با اشاره به تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته استان اظهار کرد: نیاز بود جامعه بزرگ بانوان ساماندهی شوند و از همین رو سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به تشکیل این جمعیت کرد که در استان تاکنون در زمینه های فرهنگی و پژوهشی اقدامات موثری انجام داده است.
کد خبر: ۱۹۸۷۲
چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: ترویج سبک زندگی فاطمی رسالت مهم جمعیت بانوان فرهیخته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در نشست اتاق فکر بانوان فرهیخته بوشهر با اشاره به تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته استان اظهار کرد: نیاز بود جامعه بزرگ بانوان ساماندهی شوند و از همین رو سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به تشکیل این جمعیت کرد که در استان تاکنون در زمینه های فرهنگی و پژوهشی اقدامات موثری انجام داده است.

\n\n

وی تاکید کرد: زنان بخش بزرگی از جامعه اسلامی را تشکیل می دهند که در مراحل مختلف انقلاب اسلامی دوشادوش مردان نقش خود را ایفا کرده اند.

\n\n

حجت الاسلام سروستانی به رسالت های انجمن بانوان فرهیخته اضافه کرد: رصد، شناسایی و ارائه راهکارهای کاربردی و موثر برای کاهش معضلات و آسیب های گوناگون جامعه بانوان از قبیل طلاق، اعتیاد، بی حجابی و سایر مشکلات این قشر از رسالت های مهم محسوب می شوند.

\n\n

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اهتمام به تقویت و تثبیت جایگاه بانوان، استفاده از همه ظرفیت ها برای توسعه فعالیت های دینی و برگزاری دوره های آموزشی کاربردی با محوریت ترویج سبک زندگی اسلامی و فاطمی را از راهبردهای مهم جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی عنوان کرد.

\n\n

در ابتدای این نشست فرشته محمدی باغملایی رئیس جمعیت بانوان فرهیخته فرهنگی استان بوشهر و خدیجه گرشاسبی کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی و دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان به ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه های تشکل مذکور پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر