سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: نماینده منتخب مردم باید مسائل کلانی مانند اشتغال در شهرستان، استان و کشور را دنبال کند.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آئین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته خورموج ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای اللهی به سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام (ره) و هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و اظهار داشت: از تلاش‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد و همه خیرین که خالصانه به فقرا و محرومین کمک می‌کنند تشکر می‌‌کنم.
کد خبر: ۱۹۹۲۹
جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵

فکرشهر: امام جمعه خورموج گفت: نماینده منتخب مردم باید مسائل کلانی مانند اشتغال در شهرستان، استان و کشور را دنبال کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح در آئین عبادی سیاسی و وحدت‌آفرین نماز جمعه این هفته خورموج ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای اللهی به سالروز تأسیس کمیته امداد حضرت امام (ره) و هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و اظهار داشت: از تلاش‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد و همه خیرین که خالصانه به فقرا و محرومین کمک می‌کنند تشکر می‌‌کنم.

\n\n

امام‌جمعه خورموج افزود: زکات یکی از عبادات بزرگ الهی است و رسیدگی به فقرا و انفاق در راه خدا در کنار نماز که پل ارتباطی بین انسان و خدا است زکات و انفاق نیز مطرح‌ شده است.

\n\n

وی ادامه داد: فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری و کمک به محرومین و مستضعفین بدون منت باید در جامعه نهادینه شود و آن‌ را یک حق بر گردن خود بدانیم.

\n\n

مصلح خاطرنشان کرد: پرداخت زکات، رسیدگی به فقرا و محرمان در دو جای قرآن آمده است و کمک به فقرا و مستمندان لطف نیست بلکه انجام‌وظیفه است.

\n\n

 امام‌جمعه خورموج به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری اشاره کرد و با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری تصریح کرد: منابع طبیعی ثروت‌های ملی است و مال این دولت و این وزیر و آن وزیر نیست و ثروتی متعلق به نسل‌هاست با توجه به تراکم شهرها از شهرداری‌ها و منابع طبیعی انتظار داریم هم خود اقدام به فضای سبز کنند و هم نهال در اختیار مردم قرار دهند تا کاشت نهال در اجتماع به یک فرهنگ تبدیل شود.

\n\n

وی به‌ روز ملی راهیان نور اشاره کرد و افزود: راهیان نور یک کار فرهنگی بزرگ به ارث رسیده از دانشگاه بزرگ دوران دفاع مقدس است و حضور نونهالان، جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور قطعاً می‌تواند آثار شگرفی را در حوزه‌های فرهنگی و اسوه و الگو‌گیری از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس در پی داشته باشد.

\n\n

مصلح ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه یادآور شد: شرکت بیش از 62 درصدی مردم ایران در این انتخابات نشان داد همیشه درصحنه‌های مختلف حضور دارند و مردم نمایندگان خود را برای مجلسی پرقدرت برگزیدند.

\n\n

مصلح خاطرنشان کرد: نمایندگانی که انتخاب شدند ان‌شاالله در خدمت مردم خواهند بود ما باید از نمایندگان توقعات بزرگ داشته باشیم و مسائل شخصی، خصوص و خانوادگی را مطرح نکنیم.

\n\n

وی با تأکید بر اینکه افق‌های بلند باید مدنظر باشد افزود: نماینده منتخب مردم باید مسائل کلانی مانند اشتغال در شهرستان، استان و کشور دنبال کند و به فقر و محرومیت‌زدایی توجه کنیم و کارهای زیرساختی مانند صنعت، کشاورزی و کارهای بزرگی که خواسته مردم است دنبال شود تا مشکل عموم حل‌وفصل شود.

\n\n

امام‌جمعه خورموج از تمام متصدیان انتخابات به‌ویژه وزارت کشور، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، هیئت‌های اجرایی، هیئت‌های نظارت شورای نگهبان، عوامل حاضر بر سر صندوق‌ها، نیروهای انتظامی، امنیتی و همه‌کسانی که دخیل بودند و تنور انتخابات را گرم نگه داشتند تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر