پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرسودگی هواپیماها، آنها را زمین گیر و مسافران را سرگردان کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، تاخیر 9 ساعته پرواز تهران-بوشهر- تهران، لغو پرواز مشهد و تاخیر 2 ساعته پرواز تهران-بوشهر- تهران، اتفاقاتی است که از بعدازظهر دیروز تا صبح امروز رخ داده است.\n\nپرواز بعدازظهر دیروز تهران- بوشهر – تهران با 9 ساعت تاخیر انجام گرفت و مسافران به جای ساعت 17 و 35 دقیقه، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز وارد بوشهر شدند و پرواز بوشهر – تهران هم ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد از بوشهر انجام شد. پرواز امروز صبح تهران-بوشهر- تهران هم با دو ساعت تاخیر انجام  گرفت.
کد خبر: ۱۹۹۹۰
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: فرسودگی هواپیماها، آنها را زمین گیر و مسافران را سرگردان کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از خبرگزاری صداوسیما، تاخیر 9 ساعته پرواز تهران-بوشهر- تهران، لغو پرواز مشهد و تاخیر 2 ساعته پرواز تهران-بوشهر- تهران، اتفاقاتی است که از بعدازظهر دیروز تا صبح امروز رخ داده است.

\n\n

پرواز بعدازظهر دیروز تهران- بوشهر – تهران با 9 ساعت تاخیر انجام گرفت و مسافران به جای ساعت 17 و 35 دقیقه، ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد امروز وارد بوشهر شدند و پرواز بوشهر – تهران هم ساعت 3 و 30 دقیقه بامداد از بوشهر انجام شد. پرواز امروز صبح تهران-بوشهر- تهران هم با دو ساعت تاخیر انجام  گرفت.

\n\n

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری صداوسیما، علت تاخیر پرواز بعدازظهر دیروز را نقص فنی هواپیما عنوان کرد و گفت: مسوولان شرکت هواپیمایی زاگرس بعدازظهر دیروز در زمانی مناسب لغو پرواز را اعلام کردند اما با توجه به تماس برخی مسوولان به طور ویژه این مساله را پیگیری کردیم تا این‌که ساعت 23 هواپیمایی از مسیری دیگر جایگزین شد و سرانجام این پرواز با 160 مسافر به بوشهر آمد و بعد از آن هم مسافران خود را به تهران برد.

\n\n

عباس محمدی افزود: با توجه به این که این هواپیمای مسیر تهران – بوشهر باید مسافران را در مسیر بوشهر- مشهد نیز جابه‌جا می‌کرد، به علت مشکل پیش آمده پرواز مشهد هم لغو شد.

\n\n

وی درباره تاخیر پرواز چهارشنبه هفته پیش مشهد- بوشهر- مشهد هم گفت: این پرواز هم که باز متعلق به شرکت زاگرس بود به علت نقص فنی هواپیما با بیش از پنج ساعت تاخیر انجام شد.

\n\n

به گفته محمدی ماهان در میان شرکت‌های هواپیماهایی بهترین شرکت از نظر تاخیر در پرواز است که آن هم به پروازهایش طور میانگین 57 دقیقه تاخیر دارد.

\n\n

 مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر فرسودگی هواپیماها را علت لغو و تاخیر پروازها در روزهای گذشته دانست و ابراز امیدواری کرد: با ورود تدریجی هواپیماهای جدید این مشکل برطرف شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر