چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از آغاز فعالیت لاروریزی در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر خبر داد.به گزارش فکرشهر،  مرتضی بحرانی در بازدید از مزارع پرورش میگوی بوشهر اظهار داشت: براساس بررسی‌های به‌عمل آمده و تایید معیارهای بهداشتی رعایت شده با نظارت کارشناسان بهداشت و مبارزه با بیماری‌های آبزیان دامپزشکی استان، مجوز آماده‌سازی و لارو‌ریزی به مزارع پرورش میگو ی استان صادر شد.
کد خبر: ۲۰۰۰
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر از آغاز فعالیت لاروریزی در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر،  مرتضی بحرانی در بازدید از مزارع پرورش میگوی بوشهر اظهار داشت: براساس بررسی‌های به‌عمل آمده و تایید معیارهای بهداشتی رعایت شده با نظارت کارشناسان بهداشت و مبارزه با بیماری‌های آبزیان دامپزشکی استان، مجوز آماده‌سازی و لارو‌ریزی به مزارع پرورش میگو ی استان صادر شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در خصوص آغاز فعالیت لاروریزی در مزارع پرورش میگوی استان بوشهر گفت: براساس درخواست بهره‌برداران و بررسی‌های به‌عمل آمده و تایید معیارهای بهداشتی رعایت شده با نظارت کارشناسان بهداشت و مبارزه با بیماری‌های آبزیان دامپزشکی استان، مجوز آماده‌سازی و لاروریزی به مزارع پرورش میگو در سایت‌های هفت گانه استان صادر شد.

بحرانی در ادامه اذعان داشت: به منظور پیشگیری و کنترل انواع بیماری‌ها انجام آزمایشات باکتریایی و ویروسی بصورت پایش و مراقبت در کانال‌های آبرسان مزارع پرورش میگو و همچنین در راستای مراقبت و پیشگیری از وقوع احتمالی سندرم EMS در مزارع پرورشی بصورت دقیق و مستمر انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در پایان افزود: در راستای آموزش و ارتقاء سطح علمی بهره‌برداران دوره‌های متعدد آموزش، ترویجی برای تکثیرکنندگان و پرورش دهندگان در زمینه مدیریت فنی، بهداشتی و راهکارهای مقابله با بیماری‌های مهلک لکه سفید و سندرم نوظهور EMS برگزار شد.

منبع:فارس

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر