سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۲۶۲
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: رییس شورای اسلامی خارگ گفت: حل مسایل و مشکلات حوزه جابه جایی خودرو‌های مردم خارگ و تردد لندینگ کرافت‌ها یکی از دغدغه‌هایی است که شورای شهر همواره پیگیر آن بوده است.

لطف اله علی پور در گفتگو با خبرنگار «فکرشهر» در خارگ، اظهارداشت: صبح روز گذشته بنا به درخواست شورای شهر و همکاری شکیبی نسب، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، جلسه‌ای با حضور نماینده شورای شهر، رییس اداره بندر گناوه، نمایندگان اداره بنادر خارگ و گناوه و مالکان لندینگ کرافت‌ها برگزار شد تا مشکلات مردمی و مطالبات به حق آن‌ها در حوزه حمل و نقل بار و انتقال خودرو، تعرفه‌های دریافتی، شیوه‌های نوبت دهی، تکریم شهروندان و تعیین عوارض لندینگ کرافت‌ها برگزار شد.

وی افزود: نماینده شورای شهر خارگ در این جلسه، تعدیل و مشخص شدن میزان نرخ حمل بار و خودرو و قرار دادن اولویت‌های انتقال روزانه به مواد غذایی مورد نیاز مردم و مصالح ساختمانی و موارد ضروری مردمی را خواهان شد.

علی پور ادامه داد: آقای جوکار، رییس اداره بندر گناوه نیز درباره تسهیل شرایط تردد لندینگ کرافت‌ها از اسکله گناوه اظهار داشت که با نظر مساعد مدیرکل اداره بندر بوشهر همه تلاش خود را در راستای همکاری همه جانبه و تردد سهل و ایمن به کار خواهیم برد.

وی گفت: در ادامه این جلسه نیز، مالکان لندینگ کرافت‌ها مشکلات خود را بیان نمودند و مقرر شد در صورتجلسه‌ای مشکلات و راهکار ها‌ی مطلوبی ارائه و نهایتا تصمیم مناسبی در مرکز استان اخذ شود.

رییس شورای اسلامی خارگ در پایان اضافه کرد: امیدواریم بتوان گامی در جهت کم کردن مشکلات مردم خارگ برداشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر