چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۴۷۹
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

فکرشهر: فرماندار دیر از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای کمک به خرید تجهیزات مدارس شهرستان دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس باربرز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر، اظهار داشت: آموزش پرورش ظرفیت ویژه ای است که باید از آن استفاده کرد و همه مدیران در کنار آموزش پرورش می‌توانند به توسعه نظام تعلیم و تربیت کمک کنند.

فرماندار شهرستان دیر افزود: آموزش پرورش زیر بنای توسعه جامعه است و توجه به آن باعث کاهش مشکلات در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین تکلیف همگان است و از این فرصت در مدارس باید استفاده لازم به عمل آورد، ادامه داد: در بحث غزه و جنایت اسرائیل مدیران و دبیران باید سنگ تمام بگذارند تا همگان بدانند که اسرائیل یزید زمان است و دانش آموزان بیشتر با رژیم کودک کش اسرائیل و حامی آن آشنا شوند، در ۱۳ آبان نقش آمریکای جنایت کار به دانش آموزان نشان داده شود.

باربرز خواستار همراهی مدیران دستگاه‌های اجرایی و دانش آموزان در دیدار با خانواده شهدا شد و گفت: این دیدارها برای دانش آموزان تأثیرگذار است.

وی عنوان کرد: برجسته کردن خیزش مردم شهرستان دیر در ۱۳ آذرماه سال ۵۷ اتفاقی بود که هویت دینی و بلوغ سیاسی مردم را نشان داد که باید در تاریخ این مملکت برجسته شود.

فرماندار شهرستان دیر در خصوص یادواره شهدای دانش آموز، خاطرنشان کرد: رسالت ما مدیران انقلابی و جهادی این است که یادواره‌ها را با کیفیت و مطلوب انجام دهیم و از نقش دانش آموزان به عنوان محور اصلی این یادواره استفاده کنیم.

وی از دبیر شورای راهبردی بابت اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای کمک به خرید تجهیزات مدارس شهرستان دیر قدردانی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر