سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۶۶۴
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۲

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: پرداخت و وصول کامل و عادلانه عوارض آلایندگی از صنایع مطالبه جدی ما و مردم است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در نماز جمعه جم با بیان اینکه دشمن در کمین این قشر وسرمایه گذاری کرده است گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی امروز که یکمی از برنامه‌های موثر تربیتی است.

محمدی با اشاره به اهمیت امر به معروف ونهی از منکر و حجاب اضافه کرد: همه در بحث امر به معروف مکرر گفته شده است مسئولند لازم است توجه بیشتری شود.
انتظار داریم دادستان جدید با ساماندهی وتاکید ضابطین وکمک گرفتن از مردم و دغدغه‌مندان در این حوزه مهم به نیکویی نقش خویش را ایفا نماید

وی با گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله قاضی طباطبایی اولین شهید محراب به دست منافقان بیان کرد: آن شهید بزرگوار با جایگاه علمی و معنوی رفیع دارای روحیه انقلابی و اراده‌ای خلل ناپذیر بودند و در پرونده قطوری که ساواک در مورد ایشان تهیه کرده، این نکته مشهود است.

امام جمعه جم با اشاره به موضوع عوارض آلایندگی اظهار داشت: پرداخت عوارض آلایندگی مستند به ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده حق مردم بویژه مناطق پیرامونی حوزه صنعت است.

وی افزود: اگر این عوارض به موقع و به طور کامل پرداخت شود تحول در مناطق و شهرستان‌ها ایجاد می‌شود. متأسفانه از فصل آخر سال ۱۴۰۰ تاکنون پرداخت نشده است که معاون عمرانی و شهری روستایی وزیر کشور در استان اعلام کرد مطالبات استان بوشهر از ناحیه صنایع بابت آلایندگی ۲۰ هزار میلیارد تومان است.

محمدی گفت: اخیراً هم رئیس دادگستری استان ورود کرد و درخواست دارم که این مهم را به طور جد تا رسیدن به نتیجه پیگیری و تعقیب کنند. البته به نظرم لازم است از ادارات محیط زیست و مالیات هم پرسیده شود چه اتفاقاتی افتاده است و موانع تحقق و وصول چیست.

وی اظهار داشت: پرداخت و وصول کامل و عادلانه عوارض آلایندگی از صنایع مطالبه جدی ما و مردم است و امیدوارم هرچه زودتر با همت مسئولین ومتولیان به مجموعه‌های شهری و روستایی برای عمران و آبادانی در حوزه‌های گوناگون پرداخت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر