سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهردار دوراهک از کاشت 500 اصله درخت در شهر دوراهک به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری شهروندان و مسئولان محلی در این شهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، هوشنگ احمدی صبح امروز در حاشیه مراسم درختکاری در شهر دوراهک که  به مناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد، از توزیع و کاشت 500 اصله درخت در شهر دوراهک در هفته درختکاری خبر داد و افزود: در هفته درختکاری با تلاش مجموعه زحمت‌کش شهرداری، شورای اسلامی، حوزه مقاومت،شهروندان و مدارس این شهر 500 اصله درخت در محله وحدت آباد، خیابان آزادگان، شهید آورنده، شهید نعمت‌الله، فرعی 7 خیابان بسیج و بوستان قائم کاشته شد.
کد خبر: ۲۰۰۰۷
يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹

فکرشهر: شهردار دوراهک از کاشت 500 اصله درخت در شهر دوراهک به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری شهروندان و مسئولان محلی در این شهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، هوشنگ احمدی صبح امروز در حاشیه مراسم درختکاری در شهر دوراهک که  به مناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد، از توزیع و کاشت 500 اصله درخت در شهر دوراهک در هفته درختکاری خبر داد و افزود: در هفته درختکاری با تلاش مجموعه زحمت‌کش شهرداری، شورای اسلامی، حوزه مقاومت،شهروندان و مدارس این شهر 500 اصله درخت در محله وحدت آباد، خیابان آزادگان، شهید آورنده، شهید نعمت‌الله، فرعی 7 خیابان بسیج و بوستان قائم کاشته شد.

\n\n

وی  ضمن تقدیر از همکاری شهروندان دوراهک در همه زمینه‌ها با مجموعه شهرداری، گفت: مشارکت و حضور مردم در تمامی بخش‌های مدیریت شهری، امروز باعث شده است که مردم تغییرات بسیار زیادی را در مبلمان شهری شاهد باشند.

\n\n

احمدی، حفظ و احیاء محیط‌های طبیعی و فضای سبز را  یکی از شاخص‌های مهم در تعیین و توسعه هر شهر برشمرد و افزود: تلاش مجموعه شهرداری تا به امروز این بوده است که بتواند همه کارها را به میان مردم ببرد و به‌عنوان یک سازمان انسانی با نهادهای اجتماعی ارتباط برقرار کند تا بازخوردهای لازم را از اجتماع بگیرد که الحمدالله با این همدلی و هم‌زبانی مردم و مسئولان این شهر آینده‌ای بسیار روشن را برای دوراهک رقم خواهد زد.

\n\n

شهردار دوراهک از احداث بزرگ‌ترین پارک کوهستانی این منطقه در شهر دوراهک خبر داد و اظهار داشت: پارک کوهستانی تل عباس در شهر دوراهک که هم‌اکنون در حال طراحی پروژه مذکور هستیم با احداث آن، فضایی مطبوع، مناسب و مفرح برای شهروندان فراهم و تبدیل به یک پارک فرا منطقه‌ای برای عموم خواهد شد و بدون شک مردم ما از این پارک کوهستانی بزرگ استقبال بسیار خوبی خواهند داشت.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک، نیز در این مراسم گفت: کاشت و پرورش هر درخت یک زندگی است که به وجود آورده‌ایم که باید از آن حفاظت شود.

\n\n

حسن دوراهکی ، ضمن تبریک حضور حماسی مردم قدرشناس ایران اسلامی در انتخابات 7 اسفند با تأکید بر ضرورت احیا و حفظ منابع طبیعی، افزود: فرهنگ درخت و درختکاری و حفظ فضای سبز یکی از راه‌های توسعه اجتماعی است و ما وظیفه‌داریم که در راستای تقویت فرهنگ ارزشمند درخت و درختکاری تلاش کنیم.

\n\n

وی بابیان اینکه می‌توان با مشارکت شهروندان همراه  شهر دوراهک گامی بلند در راستای فضای سبز شهر برداشت اظهار داشت: کاشت درخت اولین گام در زیباسازی و طراوت شهر است  و مهم‌تر از آن پرورش و رسیدگی به درخت برای رشد مناسب است که مشارکت همگانی شهروندان با عوامل شهرداری و اعضای شورا این امر را میسر خواهد کرد.

\n\n

رئیس شورای اسلامی شهر دوراهک، از کاشت درختان سازگار با آب‌وهوای منطقه در خیابان‌های مزین بنام شهدا خبر داد و افزود: کاشتن هر درخت با یاد و نام شهدای 8 سال دفاع مقدس در خیابان‌های مزین بنام شهدا، خاطره آن عزیزان گلگون‌کفن را در اذهان زنده نگاه می‌دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر