جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۸۱۷
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

فکرشهر: رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم گفت: بزودی با جانمایی و نصب یک فروند شناور بارج، ضمن افزایش ۲ برابری تخلیه و بارگیری کالاها، زمان انتظار برای تخلیه و بارگیری شناور‌ها در این بندر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش فکرشهر، «احمد محمودی» روز دوشنبه در حاشیه نشست بررسی طرح‌های توسعه‌ای بنادر استان بوشهر در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در همین راستا با بازدید‌های میدانی، تلاش شده جانمایی بارج در بندر دیلم به بهترین نحو ممکن و به صورت بهینه محقق شود.

وی بیان کرد: اکنون به صورت همزمان امکان تخلیه و بارگیری سه تا چهار شناور در کنار اسکله وجود دارد که با نصب بارج ظرفیت برای هفت تا هشت شناور فراهم خواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: مطالعات طرح توسعه این بندر به اتمام رسیده که انتظار می‌رود مراحل پایانی مقدمات کار انجام و زمینه برای اجرای عملیات آن فراهم شود.

محمودی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود با اجرای طرح توسعه شاهد تحولی چشمگیر در بندر دیلم و ارتقا اقتصاد معیشتی مردم این شهرستان باشیم.

وی افزود: زندگی بندرنشینان دیلمی ارتباط ناگسستنی با حوزه دریا و دریانوردی دارد به نحوی که عمده مردم به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در این حوزه اشتغال دارند.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم عنوان کرد: به فراخور این اهمیت تلاش می‌شود تا طرح‌های توسعه‌ای بندر دیلم به صورت ویژه با حمایت و پشتیبانی مراجع و مسئولین ذیربط مورد پیگیری قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر