جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش‌های پراکنده‌ای در چند روز آینده پیش بینی می‌شود، بارش‌ها به لحاظ مکانی بسیار پراکنده هست و در هر نقطه‌ای از استان این احتمال وجود دارد...
کد خبر: ۲۰۰۰۹۰۷
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بارش‌های پراکنده‌ای در چند روز آینده پیش بینی می‌شود، بارش‌ها به لحاظ مکانی بسیار پراکنده هست و در هر نقطه‌ای از استان این احتمال وجود دارد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، راستگو گفت: بررسی نقشه‌های پیش بینی نشان می‌دهد در روز‌های آینده به تناوب شاهد آسمانی ابری در اکثر نقاط استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در برخی نقاط مرتفع احتمال بارش پراکنده باران بیشتر است و از روز جمعه در بخش‌های جنوبی استان در نقاطی از روی دریا مقدار این بارش‌ها بهتر است.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط فصلی احتمال تغییر این وضعیت هوا بسیار زیاد است که به لحاظ دمایی تغییرات محسوسی در روز‌های آینده نخواهیم داشت.

راستگو افزود: از روز جمعه به طور اختصاصی در ساحل و فراساحل جنوبی به دلیل وزش جریانات شمالی تلاطم دریا افزایش می‌یابد و این شرایط وزش باد و تلاطم دریا به تناوب تا اواسط هفته آینده پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: شرایط بارش‌های پراکنده و گاهی همراه با وزش باد هم به تناوب تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

راستگو یاد آور شد: نقشه‌های پیش بینی فصلی نشان دهنده پاییز نسبتا پر بارشی برای استان و مناطق جنوب غرب کشور است که به لحاظ مقداری تا پایان فصل پاییز بارش‌های فراتر از نرمال بر اساس این نقشه‌ها پیش بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر