دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۹۱۵
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

فکرشهر: نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: جامعه روحانیت استان همواره نشان داده که در متن صحنه و میدان مقاومت حاضر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر سه‌شنبه در دیدار جامعه روحانیت استان بوشهر اظهار داشت: طوفان الاقصی برای دنیای اسلام، عزت و عظمت به ارمغان آورده است و به قطع و یقین خون شهدای مظلوم فلسطینی سیلاب ویرانگری برای سرازیر کردن صهیونیست‌ها و جبهه ظلم جهانی به گورستان تاریخ خواهد بود.

وی بیان داشت: اسرائیل یک حکومت نامشروع و کاخ شیشه‌ای است که فرایند شکست و فروریزی آن مدت‌ها است که آغاز شده است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اسرائیل در نقطه فرود و اضمحلال خود قرار گرفته است ابراز داشت: آمریکا و اسرائیل برای جبران شکست فاحش خود در مقابل مسلمانان با بمباران کور و اسیرگیری غیرانسانی و دامن زدن به عادی سازی روابط و اختلافات سیاسی و مذهبی و برهم زدن وحدت مسلمانان قصد برون رفت از وضعیت موجود را دارند.

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر وحدت بین مسلمانان و ضرورت آن اظهار داشت: بزرگترین گناه ایجاد تفرقه و اختلاف است و دشمن از اختلاف سو استفاده خواهد کرد. حمایت همه جانبه از مقاومت یک واجب شرعی است.

وی با اشاره به اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب و سفاک صهیونیستی در قتل‌عام بیمارستان المعمدانی غزه و ادامه جنایت‌های ددمنشانه این رژیم کودک‌کش علیه زنان، کودکان و غیر نظامیان گفت: این اقدام از هولناک‌ترین و وحشیانه‌ترین وقایع این عصر به‌شمار می‌رود.

امام جمعه بوشهر، ضمن محکومیت این اقدام شنیع صهیونیست‌ها به عنوان نسل‌کشی و جنایت جنگی علیه بشریت و اعلام همدردی با مردم مظلوم فلسطین گفت: جامعه روحانیت استان همواره نشان داده که در متن صحنه و میدان مقاومت حاضر است و در این جنگ نظامی و ادراکی یکی از مهمترین رسالت روحانیون تبیین حقایق و روشنگری ابعاد مختلف این جنگ در جغرافیای رسانه بین المللی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر