شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۹۲۶
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

فکرشهر: رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: پذیرش شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور در مرکز رشد عسلویه این استان آغاز شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «رحمان دشتی» در نشست بررسی روند اجرای مصوبات قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر با حضور مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر اظهار کرد: امید است با بستر مهیا شده شاهد رونق روزافزون فعالیت‌‎های دانش بنیان به عنوان پایتخت انرژی کشور باشیم.

وی بیان کرد: با هدف حمایت از واحد‌های دانش بنیان در سال جاری ۲ نشست قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر برگزار شده که ۱۷ مصوبه داشته است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تصریح کرد: زیرسازی معابر پارک علم و فناوری از مهمترین مصوبه‌های قرارگاه بوده و اکنون در حال انجام است.

دشتی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار و ایجاد تاسیسات زیربنایی موردنیاز در بوشهر امکان واگذاری زمین به واحد‌های فناور استان بوشهر وجود دارد.

دبیر قرارگاه توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر نیز گفت: نشست‌های ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان به صورت هدفمند و در راستای توسعه فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و واحد‌های فناور برگزار می‎‌شود.

مدیرکل دفتر سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: با توجه به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در سال جاری و تلاش موفق پارک علم و فناوری در جذب کامل تسهیلات، انتظار می‌رود تا پایان سال شاهد رونمایی از محصولات فناورانه جدید و افزایش اشتغال در شرکت‌های دانش بنیان باشیم.

ضرغام حیدریه افزود: برنامه ریزی‌های لازم برای استفاده حداکثری از ظرفیت واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در استان در حال انجام و با اعطای تسهیلات حمایت خوبی از این شرکت‌ها انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین سعی بر این است تا از محصولات و خدمات واحد‌های فناور و دانش‌بنیان در استان بیشتر استفاده شود.

حیدریه تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های استان بوشهر باید محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق شرکت‌های دانش‌بنیان تامین کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر