جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی عسلویه از کشف هشت قطعه پرنده «هوبره» قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۱۴۸۸
جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی عسلویه از کشف هشت قطعه پرنده «هوبره» قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ حسین خواجه در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به دنبال وصول اخبار مبنی بر قاچاق سازمان یافته پرندگان توسط ۲ نفر از اهالی شهرستان ساکن در روستای اخند و روستای زبار، موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأمورین پلیس شهرستان عسلویه قرار گرفت.

وی افزود: منزل یکی از متهمان با اخذ دستور قضائی واقع در روستای اخند، شناسایی و با چند اکیپ از یگان‌های انتظامی در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهم که در منزل موصوف پارک بوده هشت قطعه پرنده «هوبره» به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی عسلویه ادامه داد: متهم دستگیر و در ادامه از منزل دیگر متهم در روستای زبار بازدید که تعداد هشت پایه نگهداری پرنده کشف شد.

سرهنگ خواجه با اعلام اینکه متهم با تشکیل پرونده قضائی و پرندگان کشف شده تحویل مراجع قضائی شد، اظهار داشت این پرندگان زینت طبیعت خدادادی بوده و مردم باید امانتدار طبیعت باشند و از شکار و گرفتن پرندگان خودداری کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر