سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۶۰
جمعه ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر از توقیف بیش از ۴۱ خودرو سواری و کشف بیش از ۲۷ میلیارد تومان انواع کالا‌های قاچاق شامل رایانه و لوازم یدکی آن، پوشاک و قطعات خودرو خبر داد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی با بیان اینکه طرح مبارزه با قاچاق کالا تشدید یافته است اظهار داشت: حمل و نقل کالا خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی و گمرکی قاچاق محسوب می‌شود و تحت پیگیرد قرار می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه تمام محور‌های مواصلاتی رصد و پایش می‌شود گفت: پلیس امنیت اقتصادی در همه مناطق حساس در راستای مقابله با تخلفات اقتصادی حضور فعال دارد.

وی با اشاره به اشراف پلیس امنیت اقتصادی بر شناسایی جابه‌جایی و نگهداری کالا‌های قاچاق و تخلفات اقتصادی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای اجرا طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی اقدامات اطلاعاتی، در هفته جاری موفق به توقیف ۴۱ دستگاه خودرو سواری حامل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان بوشهر شدند.

سردار سوسنی بیشترین کالای قاچاق در در زمینه رایانه و پوشاک دانست و بیان کرد: از ۴۱ خودرو یاد شده در جاده‌های استان انواع تجهیزات برقی، رایانه ولوازم یدکی آن‌ها، پوشاک، قطعات خودرو قاچاق کشف شد.

وی ارزش محموله‌های کشف شده قاچاق را بیش از ۲۷ میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: در این عملیات رانندگان خودرو‌های حامل کالای قاچاق پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر