يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۰۳
شنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: امروز حضور در انتخابات و پای صندوق‌های را اگر نگوییم با ایثارگری ایثارگران برابری می‌کند، کمتر از آن هم نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در مراسم آبروی محله و یادواره شهیدان حسین دوراهکی و علی بردستانی از شهدای محله سید صفا دیر با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: امروز هم به فرهنگ و تفکر بسیجی و صفا، تواضع و روحیه جهادی، مسئولیت شناسی و ولایتمداری نیاز داریم.

امام جمعه دیر افزود: این دو شهید نیز تفکر بسیجی داشتند و بسیجی بودند و برای خدا و در راه خدا حرکت کردند و در مقابل دشمن ایستادند.

وی با اعلام اینکه آمریکا و کشور‌های غربی حامی جنایات رژیم کودک کش اسرائیل در غزه هستند، بیان کرد: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با روحیه فداکاری و ایثارگری و شهادت طلبی بر دشمن غلبه کرد.

حسینی گفت: رزمندگان و شهدای ما در دفاع مقدس از ارزشمندترین ارزش‌ها یعنی دین و اعتقادات و باور‌ها و سرزمین نظام اسلامی دفاع کردند.

وی ابراز کرد: دشمنان می‌خواستند انقلاب اسلامی را که به نام اسلام در این مملکت به پیروزی رسیده بود، نابود کنند تا اسلام را هم به تبع آن به نابودی بکشند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه استقلال و امنیت و حیثیت و کرامت ما به برکت فداکاری شهدای عزیز است، گفت: ملت ما از شهدا و خانواده شهدا الهام گرفتند و خون شهیدان به جهانیان درس مقاومت داده است و امروز مقاومت مردم غزه دنیا را مات و مبهوت کرده است.

وی با بیان اینکه ملت ما امروز الهام بخش مردم غزه است، عنوان کرد: امروز هم به روحیات دوران دفاع مقدس و آن معنویت‌ها نیاز داریم.

حسینی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امروز حضور پای صندوق‌های رأی اگر نگویم با ایثارگری ایثارگران برابری می‌کند، کمتر از آن نخواهد بود چرا که دشمن همه توان خود را گذاشته که مردم را از آمدن پای صندوق‌های رأی باز دارد.

وی افزود: حضور شما در صحنه انتخابات پاسداری از خون شهدا و آرمان‌های والای امام و شهدا است و هرکس که قلم و بیان و تأثیرگذاری در جامعه دارد برای حضور مردم در انتخابات استفاده کند.

امام جمعه دیر یادآور شد: هدف ما از حضور در یادواره‌ها علاوه بر تجلیل از شهدا، انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت طلبی به نسل امروز و فردایمان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر